Norwegian hel hvit LN-NGD

adressa

ScanFlyer Silver
Zareh Amadouny har laget et fly Boeing 737-8JP til meg reg nr LN-NGD og flyet er hvit i str 1:400. Artig med den at den har norsk reg på flyet.

Attachments

• IMG_2953.jpg
    IMG_2953.jpg
    131.5 KB · Views: 1,030
Skjønner. LN-NGD hadde jo Ivo Caprino på halen. Er dette flyet faset ut av Norwegian nå?? Hadde vært tøft hvis han hadde laget en modell av dette flyet i Norwegian farger

Skjønner. LN-NGD hadde jo Ivo Caprino på halen. Er dette flyet faset ut av Norwegian nå?? Hadde vært tøft hvis han hadde laget en modell av dette flyet i Norwegian farger

LN-NGD er aktiv som helhvit.

Kanskje et rart spørsmål. Men hvorfor valgt Norwegian å male LN-NGD i helt hvite farger??

Kanskje et rart spørsmål. Men hvorfor valgt Norwegian å male LN-NGD i helt hvite farger??

LN-NGD skulle ut av flåten samtidig som NGE/F i 2019. Av en eller annen grunn skar dette seg i siste liten. Og å bruke penger på maling nå er lavt prioritert ...

Ja da fikk man seg en flott modell av LN-NGD. Flott at Zareh Amadouny kunne lage til meg. Sendt mail og fikk svar samme dag.

Når vi er inne på modellen LN-NGD. Er dette flyet solgt eller levert tilbake nå?? Fra Norwegian. Har ikke sett LN-NGD på flight radaren på en stund nå

Står på OSL. Den siste tiden har den bare flydd en gang i uka, men den misset 23/2. Så mulig noe skjer (eller ikke) med den.

Står på OSL. Den siste tiden har den bare flydd en gang i uka, men den misset 23/2. Så mulig noe skjer (eller ikke) med den.

Fløy DY752/DY757 OSL-TRD-OSL og DY340/DY345 OSL-BOO-OSL i dag 9/3 ....er aktiv

Kan hende jeg tar feil nå. Har LN-NGD forlatt flåten å. Eller står den parkert ennå på OSL.?? I følge planespotters.net. Så er LN.NGD ute av flåten

Kan hende jeg tar feil nå. Har LN-NGD forlatt flåten å. Eller står den parkert ennå på OSL.?? I følge planespotters.net. Så er LN.NGD ute av flåten
Planespotters har rett, NGD er ute og ble flydd til GBA/EGBP (Kemble) 15.mars. Såvidt jeg forstår ble den overlevert til panthaver.

Vet jo at dette er samletråden om LN-NGD. Men ser på Flightradar24.com nå. Har Norwegian hentet tilbake dette flyet ??? LN-NGD har akkurat landet på OSL.

Back