Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9?

BraathensSafe1985

ScanFlyer Silver
Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9?

Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9 ?

Ser ut til at Norwegian har fjernet metall / sølv karmene rundt cockpit vinduene og farget de røde på B787-9 ? Mye kulere med metall / sølv fargen rundt vinduene slik som på B787-8
 
Re: Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9 ?

Vel vel, da er det 1-1-1 for jeg bryr meg egentlig ikke om det. Men det som er interessant er hvorfor det er sånn? Det kan da ikke være noen tekniske forskjeller mellom -8 og -9 serien på akkurat den detaljen?

Og det er vel lite sannsynlig at de gjør det for at vi nerder skal kunne se forskjell på dem ved bare å se på cockpitvinduene?
 
Re: Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9 ?

787-9 tar seg best ut. Både størrelsen på flyet og sølvramma som ikke er der.
Gleder meg til tur med den neste helg.
 
Re: Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9 ?

Ikke nerd her i gården og ganske sikker på at det er en praktisk årsak til forskjellen. Eller jeg tar feil hvis det var et valg (option)
Boeing lærte sikkert mye fra -8 serien og kjørte forbedringer på -9 flyene.
Har aldri flydd 787-9 men sover nok godt underveis uansett om det er sølv, gull eller svart under front rutene.
 
Re: Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9?

Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9 ?

Tviler på om Kjos kjøper 2 ulike modeller, vi det ikke er forskjell.

Hva er forskjellen på disse to modellene ? Glem dette med vinduer og farger, vis noen kan si noe om forskjellen, er viktigere enn å vit om du liker sølvfarge eeler ei

jan
 
Re: Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9?

Hovedforskjellen mellom 787-8 og -9 er lengden og antallet passasjerer de kan ta om det er det du spør om.
 
Re: Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9?

På estetiska är det inte så mycket skillnader, största skillnaderna är invändigt på den tekniska biten.

Sent from my KFFOWI using Tapatalk
 
Re: Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9?

På estetiska är det inte så mycket skillnader, största skillnaderna är invändigt på den tekniska biten.

Sent from my KFFOWI using Tapatalk

Og litt utvendig, blant annet innenfor "laminar flow" technologi etc.

Litt kort og tabloid fortalt så rettet Boeing opp mange av feilene med -8, med -9, uten at de nødvendigvis er implementert tilbake i -8.

Derfor har blant annet -9 lenger rekkevidde, selv om den er større. er hakket mer effektiv og ikke minst: Relativt sett koster den Boeing mindre å bygge.

-10 derimot er rett og slett en -9 som er forlenget, slik at de to modellene er de som ligner mest
 
Re: Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9?

Samme som på bil. Aldri kult med kromlister...skal være shadowline :)
 
Re: Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9?

En del økonomer mener at 787-8 og 787-9/10 er å regne som to forskjellige flytyper, og at Boeing burde regnskapsført dem adskilt.

According to our Market Intelligence, there are enough differences between the production of the -8 and that of the -9/10 that Boeing essentially is building two different airplanes. The -9/10 are about 90% common, but—depending on who’s doing the talking—the -8 may only be about 40% common to the -9.

leehamnews.com/pontifications-787-8-no-longer-favored-boeing/
 
Back
Top