Norwegian får ikke bruke påstand
Forbrukerombudet mener at Norwegian ikke kan bruke påstanden: "Best på punktlighet" i sin markedsføring og pålegger Norwegian å stoppe bruken innen 04. april.
http://www.dagbladet.no/2013/03/12/nyheter/reiseliv/fritid/innenriks/luftfart/26165099/
Dette skyldes at avinors statistikk viser at ankomstpunktligheten er lavere enn avgangspunktligheten og at ved bruk av påstanden kan det oppfattes soom at man er mest punktlig på ankomst.
Vidar
Forbrukerombudet mener at Norwegian ikke kan bruke påstanden: "Best på punktlighet" i sin markedsføring og pålegger Norwegian å stoppe bruken innen 04. april.
http://www.dagbladet.no/2013/03/12/nyheter/reiseliv/fritid/innenriks/luftfart/26165099/
Dette skyldes at avinors statistikk viser at ankomstpunktligheten er lavere enn avgangspunktligheten og at ved bruk av påstanden kan det oppfattes soom at man er mest punktlig på ankomst.
Vidar