Norwegian Dreamtour med 787 OSL-AGP-OSL i Premium og Economy

Takk for fin rapport og fine bilder! Jeg skal til Malaga og tilbake med denne i slutten av måneden og gleder meg vilt!

Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger.

flott rapport :)
men hvordan var mat menyen om bord ?

Menyen var nok den samme DY bruker på øvrige Europeiske ruter.

Flott rapport. Bare noen dager til den skal testes ut :)
Takk skal du ha, ble turen din bra da, "rakk du returen etter emigrasjons runnet"?

Takk for rapporten.. Jeg synes økonomi kabinen ser veldig lys og trivelig ut. Non smoking klistremerket på hvert bidige sete derimot, synes jeg ødelegger en del av finnishen.

Bali? Hadde det gått med 787? Ville i så fall vært konge.

Ja, jeg setter et lodd på at DY har seriøse planer om å fly til de fleste av de destinasjonene som lå inne på IFE deres, med +8 fly 787èr i flåten skulle det gå greit.

Flott rapport, og takk for flotte bilder.
Når det gjelder dette med crew seats, så trenger ikke alle dører/nødutganger være bemannet. Kun antall seter som styrer antall minimum crew. Men det skal derimot være fordelt jevnt over hele flyet.
Takk skal du ha, da lærte jeg noe i dag også.

Hei, fin rapport. Fløy samme rute som deg, men med eco nedover til AGP og premium tilbake.

Veldig enig i dine synspunkter rundt produktet. Jeg mener også at disse eco setene er det beste eco-sete jeg har prøvd, men totalopplevelsen i premium er bedre.
Landingen i AGP var ikke av de fineste jeg har vert med på, smalt det like godt i cabinen bak der du satt?

Landingen i AGP var ikke av de fineste jeg har vert med på, smalt det like godt i cabinen bak der du satt?

Var en ´solid´landing på LGW i går og. :D

Sikkert småpirk, men Thai´ene kan godt intensivere engelskkurset sitt, ganske så mange ord ble under sikkerhetsbriefingen uttalt på en så ´interessant´ måte at en knapt ville skjønt hva, eller hvilke kroppsdeler det ble referert til hvis en ikke la godviljen til/ hadde hørt en briefing eller 10 før. :)

Last edited:
Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger.

Menyen var nok den samme DY bruker på øvrige Europeiske ruter.

Takk skal du ha, ble turen din bra da, "rakk du returen etter emigrasjons runnet"?

Ja, jeg setter et lodd på at DY har seriøse planer om å fly til de fleste av de destinasjonene som lå inne på IFE deres, med +8 fly 787èr i flåten skulle det gå greit.

Takk skal du ha, da lærte jeg noe i dag også.

OT, men jeg satt ved siden av en SAS-tekniker på en flytur for en stund tilbake, og i følge ham skulle landingene være harde. Det vi passasjerer oppfatter som gode landinger slet i følge ham mye mer på understellet.

Back