Norwegian Boeing 737-800 1/16 scale

Spørs ikkje om man må ta turen over Moldefjorden når det våres og sjå på den flotte store modellen!

Liker å få tilbakemeldinger på detaljer , men skjønte ikke helt hva du mente med eye brow og det med flapsen , så gjerne forklar det en gang til . ????

Over vinduene i cockpit er det en del 737 som har et ekstra vindu ("øyebryn"), noen har fått dem plugget igjen og noen har aldri hatt vindu der. Ditt fly har aldri hatt vindu der, og burde kanskje heller ikke ha "plugget dem", men hatt en glatt overflate?

Noen nye bilder utendørs , men skulle gjerne hatt litt bar asfalt ... men får ta det til våren.

Noen måneder til nå så er det vel passe bart til og temp til prøve seg i luften :)

Attachments

• Forum 25.jpg
    Forum 25.jpg
    64.7 KB · Views: 881
  • Forum 26.jpg
    Forum 26.jpg
    53 KB · Views: 863
  • Forum 27.jpg
    Forum 27.jpg
    54 KB · Views: 866
  • Forum 28.jpg
    Forum 28.jpg
    60.7 KB · Views: 860
  • Forum 29.jpg
    Forum 29.jpg
    57.7 KB · Views: 832
  • Forum 30.jpg
    Forum 30.jpg
    44.7 KB · Views: 325
  • Forum 31.jpg
    Forum 31.jpg
    75.2 KB · Views: 323
Dette er bare sykt heftig! keep coming pictures!!!! Når legges billettene til jomfruturen ut? Hvor har du tenkt å sende den opp? Kunne tenkt meg å se den ja...

Mildt sagt imponert! :-o
Når og hvor har du tenkt å prøvefly denne? :-P Har man lov til å komme og bivåne seansen?
:-)

Jeg venter på at det blir en B737-800W. Har du blit ferdig med den/de.

Ja de er laget , holder på med finpussen og lakkeringen , så da blir det winglets hehe :)
blir litt mer majestetisk med de synes jeg

Jomfruturen blir til våren når snøen har reist på en øy som heter Aukra (der Ormen lange ligger )
Der er det en 800 meter stripe for småfly , veldig fint til modellfly :)

Attachments

• Norwegian 11.jpg
    Norwegian 11.jpg
    60 KB · Views: 154
  • Norwegian 10(2).jpg
    Norwegian 10(2).jpg
    60.3 KB · Views: 178
  • Norwegian 5.jpg
    Norwegian 5.jpg
    75.4 KB · Views: 177
Last edited:
Hvilket radioutstyr bruker du ?

Jeg bruker 3 forskjellige størelser på servoene alt etter hvor de sitter , de er av merket Turnigy . de ligger på ca fra 4,5 kg til 10 kg kraft til rorene på 6 volt
radioen og motaker er en Hitec aurora 9 kanaler 2,4 GHZ

Attachments

• Hitec-Aurora-9-2.4ghz-Radio-System652-598.jpg
    Hitec-Aurora-9-2.4ghz-Radio-System652-598.jpg
    31.1 KB · Views: 79
Om jeg har skjønt dette riktig så er denna "kjerra" flygedyktig, men har elektriske turbiner.

Hvilken effekt har disse og hvor store batterier har du i flyet, hvilken type batterier er det, hva veier disse og hvilken spenning kjører du på?? Ser servoene er 6 volt, men kjører du det på hele flyet??

Jeg er og bli mektig imponert over prosjektet ditt!

Back