• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian BEST I TEST

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
Ja den er faktisk ganske bra. Ennå tilgode å se noen bedre lavpriskalender.

Nå mangler det bare en oversikt over hva som selges ombord på flyvninger over 1,5timer, og tax-free.

Ja! Hva selges på europarutene? Det blir vel en tur til Tyskland i løpet av 1. halvår for å teste ny Alfa - og da ligger DY godt an prismessig!

De selger både vått og tørt ombord, samt tax-free, men det finnes INGEN info om dette på deres internettsider. Elendig!! Noe jeg også har påpekt overfor Norwegian pr mail. Se hva Sterling og flynordic har klart....

Inflight magasinet til Norwegian lanseres som tidligere nevnt i april

http://www.propaganda-as.no/php/art.php?id=117579

Ja... Har jo sagt at det blir tur med DY til Tyskland! Bare kjøpe inn knebeskytter først...;)

Har fått med meg at du skal til Tyskland, men trodde ikke det var sikkert at det ble med Norwegian.
Knebeskyttere er sikkert ikke dumt.

veldig bra - lavpriskalenderen deres er genial, men selve bookingdialogen er jo ikke særlig revolusjonerende. At den er bedre enn SAS Braathens og Widerøe kan jeg ikke se

Originally posted by CK
veldig bra - lavpriskalenderen deres er genial, men selve bookingdialogen er jo ikke særlig revolusjonerende. At den er bedre enn SAS Braathens og Widerøe kan jeg ikke se
Syens det er enklere å kunne endre dato når en søker på flyreise. Hos SAS må en gå tilbake og legge inn ny dato. Synes prisene er enklere hos Norwegian. Du betaler det som står - ingen tillegg. Hos SAS kommer det flytillegg/avgifter og internettgebyr.

på SAS kommer det IKKE gebyrer og greier i TILLEGG - den aktuelle prisen står ALLTID til høyre på skjermen

Men prisene som kunden trykker på til venstre er ikke den prisen en skal betale. Kan virke litt forvirrende siden forskjellen på det en velger og det en skal betale avviker en god del. Er vel kanskej noe i at dette ikke er så brukervennlig siden SAS har fått endel pepper for måten de har valgt å gjøre det på av f.eks forbrukerorganisasjoner. Må kanskje være noe i det da....
Sterling har valgt å vise totalprisen, og på slutten vise hvor mye av dette som er avgifter/gebyr.

For majoriteten av SAS sine kunder er det vel først og fremst en fastsatt dag som teller... Da hjelper det jo ikke å få opp prisene noen dager før eller senere...

Back