• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian BEST I TEST

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
Originally posted by EB
For majoriteten av SAS sine kunder er det vel først og fremst en fastsatt dag som teller... Da hjelper det jo ikke å få opp prisene noen dager før eller senere...

Ta en titt på BA's booking. Bestilte billetter for opphavet der her om dagen, og den gav begge valgmuligheter. Den var en av de bedre jeg kan huske jeg har brukt!

Originally posted by EB
For majoriteten av SAS sine kunder er det vel først og fremst en fastsatt dag som teller... Da hjelper det jo ikke å få opp prisene noen dager før eller senere...
Om SAS skal ha en større andel bestillinger over internet så hadde det kanskje vært en fordel å gjøre sidene enda mer brukervennlig for dermed motivere flere til å bestille der, gi lettere og bedre oversikt over billige billetter, da det er denne målgruppen som øker mest og som er et stort marked. Forretningsreisende bestiller kanskje ikke billettene sine selv uansett, men benytter reisebyrå, eller har egne avdelinger som tar seg av bestillinger.Å forbedre internettsiden tror jeg er et viktig moment for å få enda flere inn i SAS-flyene trro jeg. Bare noen tanker, men det er klart, vil man ikke så vil man ikke;)

Ikke uenig... Men fokuset til SAS vedr. businesspax`n er evl å få ut en høyere pris og da er dte jo dumt å vise at det 3 dager før er billigere billetter...

Etter det jeg forstår kommer SAS SE med en ny internett løsning i førsten av april, stemmer dette?

Ikke smart å "lure" passasjerer heller....... Syens det er litt skremmende om SAS har slike holdninger....men er vel egentlig ikke overrasket.

Dette var vel en typisk SAS-holdning!

Back