Norwegian begynner med inflight-magasin

ha ha. ja sikkert. Siste flygning med Ryan air får meg bare til å le og støtte meg til de fleste andre her i forumet. Lavpris betaler seg ikke alltid!!!!!!!

Makan til Circus!!!!!!

Originally posted by MartinLangaas
ha ha. ja sikkert. Siste flygning med Ryan air får meg bare til å le og støtte meg til de fleste andre her i forumet. Lavpris betaler seg ikke alltid!!!!!!!

Makan til Circus!!!!!!
Ryanair - ikke Ryan air. Ser du ikke har mellomrom mellom for- og etternavnet ditt men heller der det ikke skal være...jamfør liknende debatt her inne....hehe;)

Sirkus kan en få overalt om en legger viljen til.

Originally posted by EB
Spesielt her på forumet...eller hva DY?;)
Jo forumet her er selvsagt ikke noe unntak - og hvorfor skulle det være det;)
Men dette visste vel du?

Jo! Og før noen andre sier det - så har vel du og jeg rollene som klovner!!!

Men etter å ha flydd med RYAN AIR... lurer jeg på om det ikke finnes et mettnings punkt for ryan air!!!! Uavhengi av min entusiasme for fly, tror jeg ikke ALLE reisende vil finne seg i å reise langt. Stresse som faen inn og ut av flyet, samt bli fullstendig overkjørt av ett enda mere stresssende crew og elendig service. Med 70 nye fly tror jeg Ryan air tar hardt i. Jeg tror rett og slett det ikke er ett marked for dette med den politikken de i dag fører.

Personlig (og mange med meg) flyr jeg mye heller Norwegian eller SAS til London å betaler uten å blunke de 400-500nok det koster ekstra.

Enig med deg. Stiller meg tvilende til at det er marked for alle disse flyene hos Ryanair.

Back