• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian 787 OSL-LGW-OSL (Premium)

Takker for fabelaktig rapport ja. Må ha vært litt småhektisk i London?

Spennende å høre at det er blitt så mye bedre luftkvalitet innvendig.
 
Takker for fabelaktig rapport ja. Må ha vært litt småhektisk i London?

Spennende å høre at det er blitt så mye bedre luftkvalitet innvendig.

Vi brukte vel rundt 25 minutter. Immigration gikk på 2 minutter, og ingen kø i sikkerhetskontrollen. :up:

Luftkvaliteten var god i kabinen, men merka det enda bedre når vi besøke crewrest i bakre kabin. Må ha en sammenheng med at det ikke sitter noen passasjerer der. Føltes ikke så "tett" på en måte.
Kan jo sammenlignes med å sitte i samme rom med 270 andre i forhold til å sitte i et rom alene.
 
Flott rapport

Jeg reagerer på at snack bar er stengt på kort rutene, trodde en del av poenget med disse korte turene var å få rutine på servering og service?
 
Back
Top