Det blir en tripreport-light-deluxe dette, men det får duge i mangel av noe annet! 
Turen ble foretatt på ID og seteplasseringen var 3A OSL-LGW og 5G LGW-OSL.
Ble ekspert på "windowblending" etterhvert!
Imponerende IFE, med en hel masse av vinkler både i 2D og 3D.
Servering blir på treningsflightene gjort på gamle måten, mao. er den elektroniske stengt for bruk.
Koselig i FL430.
Meget behagelig med footrest som man faktisk kan hvile bena på og ikke bare henge ned som rangel
Etter en lett joggetur på Gatwick var det klart for hjemreise!
Alt i alt, meget imponerende - mest av alt kanskje på støynivå, etter at hjulene var tatt opp var det omtrent som å sitte i stua. En annen ting som jeg hadde tatt med en klype salt var fuktigheten ombord vs. andre fly, men ble overbevist også her!
Har null problem med å anbefale Premium til USA i midten av August

Turen ble foretatt på ID og seteplasseringen var 3A OSL-LGW og 5G LGW-OSL.



Ble ekspert på "windowblending" etterhvert!

Imponerende IFE, med en hel masse av vinkler både i 2D og 3D.



Servering blir på treningsflightene gjort på gamle måten, mao. er den elektroniske stengt for bruk.

Koselig i FL430.

Meget behagelig med footrest som man faktisk kan hvile bena på og ikke bare henge ned som rangel




Etter en lett joggetur på Gatwick var det klart for hjemreise!



Alt i alt, meget imponerende - mest av alt kanskje på støynivå, etter at hjulene var tatt opp var det omtrent som å sitte i stua. En annen ting som jeg hadde tatt med en klype salt var fuktigheten ombord vs. andre fly, men ble overbevist også her!
Har null problem med å anbefale Premium til USA i midten av August
