Norwegian 787 OSL-LGW-OSL (Premium)

Thomas

ScanFlyer Rusty
Det blir en tripreport-light-deluxe dette, men det får duge i mangel av noe annet! :cool:

Turen ble foretatt på ID og seteplasseringen var 3A OSL-LGW og 5G LGW-OSL.

01FD7B14-DE88-452B-ACF2-DF7CCD486E67-1526-000000EBAD04F18B.jpg


C4DF0A3B-2501-412A-AB4D-E551B08A58CB-1526-000000EBBD1BC57E.jpg


082280EB-4E3B-4FBD-8BAF-D7413D3D267F-1526-000000EBC8798FED.jpg

Ble ekspert på "windowblending" etterhvert!

3CFF756E-76AC-4EE3-927A-C00EF4AE6F3C-1526-000000EBDBD1F752.jpg

Imponerende IFE, med en hel masse av vinkler både i 2D og 3D.

C811722C-FD7A-40B2-B880-FBE6BD6FCB79-1526-000000EBF0DB78A4.jpg


CD6EB353-CC2D-4AF4-B9E2-84A3866BC3FF-1526-000000EC0871B819.jpg


9F60704A-A721-4D7D-AC11-2462CDFE54DF-1526-000000EC312AB7F6.jpg

Servering blir på treningsflightene gjort på gamle måten, mao. er den elektroniske stengt for bruk.

B372D644-F55B-44EB-BFAE-0BAD636D17FF-1526-000000EC3DA61488.jpg

Koselig i FL430.

C9F2958C-4159-44D2-8FAE-604DB97660A1-1526-000000EC49A369DB.jpg

Meget behagelig med footrest som man faktisk kan hvile bena på og ikke bare henge ned som rangel :p

46200220-0E13-4293-BDD8-1C39445BA731-1526-000000EC558575BB.jpg


334F0A99-EBA6-4B9C-AF33-A7702B4AABBA-1526-000000EC626757FB.jpg


5F16D91C-3595-4B60-B9EE-A40944DDA3CC-1526-000000EC751AAA7F.jpg

Etter en lett joggetur på Gatwick var det klart for hjemreise! :D

B5E60B5D-17CB-4071-8C14-D43B8737B9F0-1526-000000EC8B033232.jpg


792BC9F9-793F-4E8E-97AD-739A2CF8070A-1526-000000EC967C02E2.jpg


Alt i alt, meget imponerende - mest av alt kanskje på støynivå, etter at hjulene var tatt opp var det omtrent som å sitte i stua. En annen ting som jeg hadde tatt med en klype salt var fuktigheten ombord vs. andre fly, men ble overbevist også her!

Har null problem med å anbefale Premium til USA i midten av August :D
 
Snadder dette, håper du har vett nok til å kjøpe deg et bedre pocketkamera neste gang du er på reise med denne ;)
 
Takk for titten. :)

Alt i alt, meget imponerende - mest av alt kanskje på støynivå, etter at hjulene var tatt opp var det omtrent som å sitte i stua. En annen ting som jeg hadde tatt med en klype salt var fuktigheten ombord vs. andre fly, men ble overbevist også her!
Hvordan merker man det på et par timer? Jeg merket i hvert fall ingen forskjell på min Dreamliner-tur på halvannen time. Det er for øvrig mindre støy i min stue enn i din. ;)
 
Takk for fin rapport fra et flott fly! En kjenning reiste med ANA sin 787 til Tokyo og sier at han hadde problemer med å merke forskjell både i støynivå og luftfuktighet i forhold til andre fly. Nå reiste han riktignok på Økonomi, og det er mulig at det er forskjell på støynivå foran og bak i kabinen.
 
Flott rapport, gleder meg til å få testet produktet i morgen kl 0700 til AGP! Da er det bare å legge inn hyggelig sete på meg ;)
 
TEn kjenning reiste med ANA sin 787 til Tokyo og sier at han hadde problemer med å merke forskjell både i støynivå og luftfuktighet i forhold til andre fly. Nå reiste han riktignok på Økonomi, og det er mulig at det er forskjell på støynivå foran og bak i kabinen.

Jeg satt omtrent på samme sted som Tomas hos LOT, og skrev følgende i min Tripreport.

Ellers var det omtrent som å fly de fleste andre fly. Du blir aldri kvitt vindsusen, og litt during fra motorene er også tilstede. Luften var bra. Om den var spesielt bedre enn i andre fly hadde jeg problemer med å avgjøre, men målingene er sikkert riktigere.

forum.flyprat.no/showthread.php?t=118343
 
Takk for fin rapport! Skal prøve 787 til London senere i måneden - og gleder meg. Hvordan får man plass i Premium? Flyr riktignok gjerne "Economy" slik jeg har reservert, altså.
 
nå begynner det vel sikkert å bli færre ledige seter, men nå trur jeg man må booke i flex for å få velge i Premium. Når billettene ble lagt ut, så var alle setene, både foran og bak, tilgjengelige for valg..

og flott rapport Thomas, ser frem til turen til uka ja :-)
 
Fint rapport, jeg henger litt etter med min pga ferie i Dyreparken med familien. Puh...

Enig i mye av det som er skrevet her mtp støy og vindsus, men som jeg har skrevet i en annen tråd så synes jeg at effekten av endret cabintrykk ga meg den største positive opplevelsen opp mot andre flygninger. Fikk ikke tette bihuler og trykk i hodet, noe jeg ofte får etter lengre flygninger med andre fly.

Fløy til AGP i Eco og fikk sitte premium på returen takket være en forespørsel fra meg, og en hyggelig svensk i kabinbesetningen.
 
Last edited:
Alt kan diskuteres - men jeg var nesten sikker på at støy og luftfuktighet kan måles?

Mulig det var en kort flight også - men jeg merker godt resultatet av å sitte to timer i en bil med kjipt klimaanlegg kontra an bil som er up to date.
 
Flott dokumentert! Lurer fælt på en tur selv med rødsnutene i løpet av måneden. En venninne fra Boeing er i Oslo under "implementeringen"
 
Back
Top