Norwegian 787 "business-class" - spørsmål

Re: Norwegian 787 "business-class" - spørsmål

Er OSL-JFK den korteste ruta man kan fly denne balja?

Det hadde vært så kult å prøve.

Hvorfor så kort? :colgate: Jeg synes heller du skal satse skikkelig og gå for OSL-LAX. :cool:

Har nettopp fløyet OSL-MCO i premium economy. Setene er helt ok, men ikke like gode og myke som Icelandairs Saga Class synes jeg. Særlig hodestøtten var beinhard - skulle ønske de kunne tilby noen puter. Deilig Moods of Norway-pledd. God benplass. Anbefaler rad 1.

Hadde det ikke vært for den grusomme maten, så hadde dette vært terningkast 5. Men du verden så fæl den chicken tickaen de tilbød som middag var (en filet som fløt i saus, uten ris). Og når det da går sju timer før du får en bitteliten rett før du lander (en halvdårlig laksepai), så anbefaler jeg å ta med litt niste. Kjære Kjos, bruk noen ekstra kroner på maten, please.

Forresten fløy Haakon, Mette Marit og de to barna også samme flight - så halve premiumkabinen var livvakter og entourage.

Og prinsessa holdt ut så lenge i en flycabin uten å frike ut ?

og de to barna

Prinsesse Ingrid Alexandra og prins Sverre Magnus. Som rojalist må jeg be om at man ikke omtaler dem som "de to barna". :D

Prinsesse Ingrid Alexandra og prins Sverre Magnus. Som rojalist må jeg be om at man ikke omtaler dem som "de to barna". :D

Hehe. Like masete og utålmodige som andre barn var de i allefall. Har faktisk flydd samme flight som dem en gang tidligere, da med SAS, og den gang ble de titulert over speakeren (ladies and gentlemen, your royal highness - eller noe i den duren). Not so much på Norwegian. Men den franske (?) kapteinen kom i allefall ut og hilste på dem.

Norwegian 787 "business-class" - spørsmål

Hehe. Like masete og utålmodige som andre barn var de i allefall. Har faktisk flydd samme flight som dem en gang tidligere, da med SAS, og den gang ble de titulert over speakeren (ladies and gentlemen, your royal highness - eller noe i den duren). Not so much på Norwegian. Men den franske (?) kapteinen kom i allefall ut og hilste på dem.

Er man på offisiell reise blir man titulert på PA. Det blir , og skal man ikke ,på en privat reise. Ikke forsøk å få det til å se ut som det ikke er like "bra" på Norwegian.

Last edited:

Er man på offisiell reise blir man titulert på PA. Det blir , og skal man ikke ,på en privat reise. Ikke forsøk å få det til å se ut som det ikke er like "bra" på Norwegian.

Ja, det stemmer nok. Jeg har fløyet i samme fly som både Dronningen og Kronprinsen når de har vært på privat reise uten at dette har blitt annonsert (dette har vært med SAS), samt en del ganger på offentlig reise når annonseringen har vært i henhold til dette med titulering, hvite hansker, osv... :)

Beklager, det visste jeg ikke. Var absolutt ikke meningen å disse DY!

Back