A AA-skipper Newcomer 21 Aug 2009 #1 Norske sopemaskiner på KLGA Norske sopemaskiner held rullebanane på KLGA rein for snø. Attachments CIMG7860.jpg 40.8 KB · Views: 631 CIMG7840.jpg 80.7 KB · Views: 626 CIMG7855.jpg 74.8 KB · Views: 617
LN-MOW Flyklapper Medlem 21 Aug 2009 #2 Re: Norske sopemaskiner på KLGA Kanskje de har noen norske deicingtrucks ogsaa? Du flyr sikkert rundt med norske ULD'er i buken ogsaa ... Eller kanskje sliding carpet paa 757'en?
Re: Norske sopemaskiner på KLGA Kanskje de har noen norske deicingtrucks ogsaa? Du flyr sikkert rundt med norske ULD'er i buken ogsaa ... Eller kanskje sliding carpet paa 757'en?
A AA-skipper Newcomer 21 Aug 2009 #3 Re: Norske sopemaskiner på KLGA Eg får sjekka det ut, når eg er på jobb i dag.
7 73H NorFlyer Front Row 22 Aug 2009 #4 Re: Norske sopemaskiner på KLGA LN-MOW said: Kanskje de har noen norske deicingtrucks ogsaa? Du flyr sikkert rundt med norske ULD'er i buken ogsaa ... Eller kanskje sliding carpet paa 757'en? Click to expand... Såfremt det ikke er en 757F AA flyr, så er det iallefall ikke ULD's
Re: Norske sopemaskiner på KLGA LN-MOW said: Kanskje de har noen norske deicingtrucks ogsaa? Du flyr sikkert rundt med norske ULD'er i buken ogsaa ... Eller kanskje sliding carpet paa 757'en? Click to expand... Såfremt det ikke er en 757F AA flyr, så er det iallefall ikke ULD's
LN-MOW Flyklapper Medlem 22 Aug 2009 #5 Re: Norske sopemaskiner på KLGA pb300polar said: Såfremt det ikke er en 757F AA flyr, så er det iallefall ikke ULD's Click to expand... AA Skipper flyr både 767 og 757 - skulle kanskje gått litt mer i dybden .. ULD på 767 og sliding carpet på 757 ...
Re: Norske sopemaskiner på KLGA pb300polar said: Såfremt det ikke er en 757F AA flyr, så er det iallefall ikke ULD's Click to expand... AA Skipper flyr både 767 og 757 - skulle kanskje gått litt mer i dybden .. ULD på 767 og sliding carpet på 757 ...
S seilfly Infrequent traveller ;-) 23 Aug 2009 #6 Re: Norske sopemaskiner på KLGA Den første lastebilen jeg har sett i USA som har flat snute... Uten tvil uamerikansk ja!
Re: Norske sopemaskiner på KLGA Den første lastebilen jeg har sett i USA som har flat snute... Uten tvil uamerikansk ja!
7 73H NorFlyer Front Row 23 Aug 2009 #7 Re: Norske sopemaskiner på KLGA LN-MOW said: AA Skipper flyr både 767 og 757 - skulle kanskje gått litt mer i dybden .. ULD på 767 og sliding carpet på 757 ... Click to expand... Dèt rimer bedre Vet du om AA opererer med sliding på 757'ene, 738'ene og MD'ene sine, eller om de er helt ribba for belly hjelpemidler? Inntrykket jeg sitter med er at det ikke er så mange utenfor skandinavia som bruker sliding?
Re: Norske sopemaskiner på KLGA LN-MOW said: AA Skipper flyr både 767 og 757 - skulle kanskje gått litt mer i dybden .. ULD på 767 og sliding carpet på 757 ... Click to expand... Dèt rimer bedre Vet du om AA opererer med sliding på 757'ene, 738'ene og MD'ene sine, eller om de er helt ribba for belly hjelpemidler? Inntrykket jeg sitter med er at det ikke er så mange utenfor skandinavia som bruker sliding?
LN-MOW Flyklapper Medlem 23 Aug 2009 #8 Re: Norske sopemaskiner på KLGA Vet ikke, men det kan vel AA Skipper oppklare neste gang han titter i lasterommene .. Vi (ATA) hadde ihvertfall systemet på våre 753'er og 737'er.
Re: Norske sopemaskiner på KLGA Vet ikke, men det kan vel AA Skipper oppklare neste gang han titter i lasterommene .. Vi (ATA) hadde ihvertfall systemet på våre 753'er og 737'er.
M609 ScanFlyer Silver 24 Aug 2009 #9 Re: Norske sopemaskiner på KLGA Øveråsen lager det helt klart beste brøytematriellet for flyplasser, kult å se at de får markedsandeler i statene også.
Re: Norske sopemaskiner på KLGA Øveråsen lager det helt klart beste brøytematriellet for flyplasser, kult å se at de får markedsandeler i statene også.