Norsk Spotter og Flyentusiast Forening (NSFF)

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Norsk Spotter og Flyentusiast Forening (NSFF)'

Originally posted by BU662

Du er ikke den eneste som venter.

Jeg har -desverre - ikke fatt mit confirmation Email. Jeg registrerte meg, men det kom ikke den Email som ble lovet...

Samme her BU662, men jeg får til å logge meg inn da heldigvis. Men jeg har ikke mottatt noen mail fra dem overhodet.
Jeg sendte også en mail for å høre om hvor dette møte skulle være og om styremedlemmer, men fikk ikke svar da heller. Virker som om det er noe "kluss" med mailen??
Airbus 330.:)

Kom det noe ut av generalforsamlingen 22/05?

Originally posted by Blubird

Kom det noe ut av generalforsamlingen 22/05?

Hei

jada her er det fullt arbeide i gang , referat sendes ut til uken, hyggelig møte hvor det var møtt opp en 15 stykker!

info kommer også på nettsidene!

Hans

Jeg har også sendt et par emailer til dem, men det er lite svar å få. Mulig at de har problemer med epostserveren, så er dette et hint om det.

Jeg er også medlem og var på generalforsamlingen, noe som betegner som et seriøst forening med mye gode idèr osv.

Håper at noen av de som ble valgt inn i forenings styre, ser på eposten eller får gjort den i stand hvis den ikke virker.

Venter spent på om det er noe nytt i forbindelsen med avtalen med OSL og adgangskortene som kunne benyttes ved Sund hangaren, det ville ha hjulpet mange av oss til å spotte mere.

Jan

Jepp vi er siget igjen etter sommeren men to av styrets medlem har fortsatt sommerferie frem til 1. september og da er vi i gang igjen.... OJB arbeider så blekket spruter med å skrive referat så det er på vei og info om OSL med diverse er under utarbeidelse !

Så ting skjer selv om det noen ganger tar litt tid før en får ting på plass eller gjort unna...

E-post server skal sjekkes...;)

Takk for innspill

Hans Olav

kult med denne foreningen! Har sett at man bygger glassgjerder ved spotterplassen ved flyterminalen. Enda en begrensing for nysgjerrige:old

Flott tiltak, men gjelder det bare for spotting ved OSL? Eller kommer foreningen til å jobbe for spotterne ved andre norske flyplasser også?

Til å begynne med, for ikke gape over for mye på en gang, begynner vi med ENGM, men vi er jo selvfølgelig ikke avvisende til at når man får foreningen opp og gå for fullt kan bidra andre steder og......

Men følg med videre, så skal vi bli litt flinkere med info og tilbakemeldinger på mailene som kommer inn også

^_^

Originally posted by SK917
.... OJB arbeider så blekket spruter med å skrive referat så det er på vei

Så ting skjer selv om det noen ganger tar litt tid før en får ting på plass eller gjort unna...

E-post server skal sjekkes...;)

Takk for innspill
Hans Olav
Ja, det er å overdrive noe, sannheten er at her har ikke noe blekk sprutet, men etter tidenes nest lengste pause pga datakrasj her i huset, er nå både pc klar, og notater fra møtet funnet. Så kanskje er det ferdgi skrevet før Dakota-filmen i kveld?

Nevnte datakrasj gjør også at scanneren her er nullstilt, og jeg kan begynne hvor som helst i samlingen.....

Back