• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norsk Luftfartshistorisk Magasin

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Proeveutgaven av et nytt luftfartshistorisk magasin er ute ...
http://www.luftfart.museum.no/Nyheter/Magasin/NLHM0105.pdf

Dette er omtalt paa Airpics' historiesider, men dette treffer muligens et bredere publikum?
Spread the gospel - hallelujah!!
:nor

Replying to Topic 'Norsk Luftfartshistorisk Magasin'

jeg har "bladd" raskt igjennom magasinet på skjerm (jeg venter med lesingen til jeg får papirutgaven), og dette ser veldig bra ut - selv om det (som så mye annet luftfartshistoriske i Kongeriket) er veldig militærfokusert. Men, det skal vi nok få gjort noe med, ikke sant?? Selv har jeg et par prosjekter gående som kanskje kan ende med en artikkel eller to...:nor :nor :nor

Papirutgaven er kommet og meget bra til førsteutgave å være. Lover bra!

Førsteutgaven tyder bare på èn ting: dette blir bra!! Bladet trenger helt sikkert en tid på å "sette" seg, vi kommer kanskje til å se forandringer fremover..., og husk, som de sier selv; de er helt avhengige av hjelp fra oss her ute. Jeg er sikker på det finnes både bilder og historier som kvalifiserer til trykk... :up:

korleis kan ein abbonnere på dette?

Originally posted by wf145

korleis kan ein abbonnere på dette?

se siste side i PDF-utgaven - der er det en kupong...:cool2

wf145: men skriv ut den siste sida før du klipper ut kupongen da :p

Hvis du ikke vil klippe i bladet,kan du rive ut kupongen...:lol

Back