Er WF583 på tirsdag (14.09) satt opp med ATR?
A.
Er WF583 på tirsdag (14.09) satt opp med ATR?
A.
Vet ikke om det er en "one-off" men Norra opererer en rotasjon BGO-KRS-BGO i dag. OH-ATP på vei fra Kjevik til Bergen nå.
Neida, den er satt opp på en god del flyvninger utover.
Flyrullering her nå. OH-ATP kom over fra Finland i går, mens OH-ATO gikk motsatt vei
Litt bakgrunnsinfo her, - så skjedde denne rulleringen etter ATO fikk et sammenstøt med en "vannbil" i trykkskottet og ble flydd unpressurized til verksted.
Dog var det under 100hrs til ATO var due for c-check, så den blir nok tatt i samme slengen som reparasjon.
ATP som kom inn som erstatning skal etter planen tilbake i slutten av denne uken, men jeg vet ikke om det er -K eller -N som erstatter den.
Trodde NoRRA var ferdige her, men ser nå ATK er på vei HEL-BGO for å ta fatt på en nytt arbeidsperiode på Vestlandet
Ser ut som wetlease med Norra er forlenget til vinterprogrammet starter i slutten av oktober
Er det noen som vet om dette er forlenget ytterligere?
Jeg gjorde et tilfeldig søk på KRS-BGO-KRS i november og da var alle avgangene satt opp med ATR72 fra Norra.
Er det noen som vet om dette er forlenget ytterligere?
Jeg gjorde et tilfeldig søk på KRS-BGO-KRS i november og da var alle avgangene satt opp med ATR72 fra Norra.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.