Norport til HAU

Mye som skal på plass her på kort tid. Og det midt i sommerferie avviklingen.

Det innlegg var det kvalitet over olebno. Viss du kommer med slikt får du begrunne ditt svar ikke bare skrive nei.

Norport ser nok muligheten til å overta det hele når SGS-linjestasjonene avvikles/selges unna ... det er så avgjort ikke grunnlag for to g/h'ere der ...

Norport ser nok muligheten til å overta det hele når SGS-linjestasjonene avvikles/selges unna ... det er så avgjort ikke grunnlag for to g/h'ere der ...

Slo meg også, SGS-linjestasjonene ligger vel nærmest ute til salgs, og sånn sett er muligens ikke Norport den verste som kan overta...

Slo meg også, SGS-linjestasjonene ligger vel nærmest ute til salgs, og sånn sett er muligens ikke Norport den verste som kan overta...

Slettes ikke :) Drevet av gamle BU-travere som vet hva de holder på med..

He he, gamle og gamle fru Blom :colgate:. Finnes noen av dem, men alderen er vel rundt 24 ++ :posty: ? Men flinke, det er dere! Men så er det ikke hokospokos heller ;)

:nor

Last edited:
Det innlegg var det kvalitet over olebno. Viss du kommer med slikt får du begrunne ditt svar ikke bare skrive nei.

Kort spørsmål, og kort svar. Spøk til side, HAU slik jeg kjenner stasjonen, har ikke nok trafikk for å "sysselsette" to handlere. Vidre er det neppe tilstrekkelige fasiliteter fot å huse to selskaper. SGS har det trangt som det er, og hvor Norport skal gjøre av seg vet ikke jeg. Grunnen til at de etablerer seg på HAU har sansynligvis LN-MOW svart på.

Back