• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Normalt tidlig søndag…

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris…vekket av fuglesang:-) Forum, kaffe, surfe litt rundt for å sjekke restauranter i Italia…ingen dum kombo en søndag morgen. Foredrag på Holocaust senteret på Bygdøy i formiddag. Stille og rolig middag hjemme i kveld. Nyt søndagen du også.

God morgen fra Asker. Plutselig var det nok lys og sol, til at man måtte frem med solavskjermingen på morgenen. Blir tur til både Mjøndalen og Bærum i løpet av dagen. Dessuten bør det løpes litt. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Kamp mellom sol og skyer ute, samt litt vind, men man skal vel klare tilbringe en del tid utendørs allikevel.
Kanskje man klarer å få montert huset til varmepumpen. Det har bare ligget i garasjen et halvt års tid

God dag. Her har det blitt løpt, utført to sjåførtjenester og bakt to kaker i samarbeid med kons. Den ene kalen kom vi på at skulle bakes og leveres før elleve null null. Da var klokken 08.55... Så jungeltrikset er å alltid ha Toto Browniemiks i hus (den er gof langpanne sjokoladekake er uspiselig).

Er i gang med å fjerne lange lyse hår på kjemisk vis i diverse vasker, så må det sendes litt e-poster til diverse hoteller for å sikre connecting rom etc. Så Bridge on River Kwai med kona og en arving i går for å sette standarden for ferien. Det siste som skal gjøres er å fly til Trd. Rekker kanskje å irritete meg over at oppgraderingsmuligheter cph-bkk har forduftet pga krigen i Midtøsten. Er det da man er på ilandsproblemer?

• Like
Reactions: jb1
God morgen fra Arlanda. KL har straks avgang mot AMS. Deretter er det Eurostar mot Bruxelles Midi. Jeg visste ikke KLM hadde A321neo. Solen skinner og barna var glade før avreise:-). Ha en fredelig søndag.

Helgen raser unna og søndags-frokosten akkurat ferdig. Tennis-enkemannen skal levere bil på spa, gå tur og surre i gang en svinecarré.

Jeg visste ikke KLM hadde A321neo.
Den eldste er snart to år gammel .. ;)

G'morgen! Her tralles det Diggi Lo Diggy Lei med mine gyldne (pollen-)grønne sko ...

Men fint likevel. Fått 'ny' Bongo Fury på øret. De innvidde vet selvsagt at dette dreier seg om utgivelsen av de to konsertene som var basis for Frank Zappa og Captain Beefheart's klassiker som fylte 50 år fredag. Noe jeg har håpet på i minst 40 år ...

Ellers blir det nok en stille søndag, håper jeg ...

God morgen fra sør. Overskyet og litt høstlig i dag. Sommeren kommer heldigvis tilbake i morgen. Teaterforestilling i kveld, ellers ingen store planer bortsett fra at det må svettes litt.

God dag fra Lillestrøm. Trodde jeg våknet drittidlig i dag og forsøkte hardt å ignorere en utålmodig prinsesse. Men så viste det seg at klokken var halv tolv. Så da var det ikke så tidlig allikevel.

Filmkveld venter i kveld.

Ha en best søndag

• Like
Reactions: EB
Den eldste er snart to år gammel .. ;)

G'morgen! Her tralles det Diggi Lo Diggy Lei med mine gyldne (pollen-)grønne sko ...

Men fint likevel. Fått 'ny' Bongo Fury på øret. De innvidde vet selvsagt at dette dreier seg om utgivelsen av de to konsertene som var basis for Frank Zappa og Captain Beefheart's klassiker som fylte 50 år fredag. Noe jeg har håpet på i minst 40 år ...

Ellers blir det nok en stille søndag, håper jeg ...
Der ser man. Jeg har fløyet KLM de siste par årene, men det har vært Boeing eller Embraer.

God ettermiddag fra Tananger,

Der kom regnet igjen, travel dag her med barnebarn som oppfølges på håndball kamper.
Forøvrig planlegges uken som kommer for aktiviteter på Flymuseet.

Fortsatt god søndag.

Halla fra BGO, dette var jammen lenge siden, faktisk hele 6 måneder siden forrige flight og over 7 måneder siden forrige jobbtur. De fleste vil vel skylde på småbarnslivet, samtidig har jeg valgt det helt selv så har kun meg selv å takke! Kom fort inn i flyten med taxi/security/boarding, så lite har skjedd på den fronten. Kjapp 25 timers tur til et anlegg, så hjem og straks påskeferie. Etter påske blir det mer skikkelig fly til fjerne østen, det er det jeg ‘sparer’ meg til (ref. småbarnslivet) kontra tidligere ukentlige innenriks reiser 😇🤓

• Like
Reactions: jb1
Back