Originally posted by hmm273
Min tur gikk på 60-tallet, lenge for Tharaldsen ble eier ....ld
Originally posted by Falcon
Jøsses - du skryter vel ikke på deg noen år, nå?![]()
Nei, som en lett aldrende herremann som var rundt 10 år i 1967-1968 vil jeg vel ikke si det. Vi 'bodde' jo på sjøflyhavna i sommerhalvåret, badet i Kilen og hadde det mye morro med bl.a. Gunnar Bakke, Alf Gunnestad og nevnte Wiggo Nordvang. Fulgte mye med Gunnar Bakke ut og inn av hangaren og oppholdsrommet for å fylle drivstoff på flyene og ta imot ankommende sjøfly. Det var herrrlige tider![]()
Skadet? Hvem, jeg? Vet ikke ....Originally posted by FBU 4EVER
Nei, som en lett aldrende herremann som var rundt 10 år i 1967-1968 vil jeg vel ikke si det. Vi 'bodde' jo på sjøflyhavna i sommerhalvåret, badet i Kilen og hadde det mye morro med bl.a. Gunnar Bakke, Alf Gunnestad og nevnte Wiggo Nordvang. Fulgte mye med Gunnar Bakke ut og inn av hangaren og oppholdsrommet for å fylle drivstoff på flyene og ta imot ankommende sjøfly. Det var herrrlige tider![]()
Du verden! Da har vi tråkket i hæla på hverandre! Jeg har vanket i Kilen siden Gunnar flyttet ned dit fast i 1956-57.Han holdt tidligere til i "Dumpa" på FBU.Da er vi tre på forumet med en barndom og oppvekst i dopeimen.Uten varige skader?:question:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.