Norge Rundt

140 legs, dvs at han fløy 10 legs hver dag... med mindre han kjøpte seg ei ekstra uke. Han måtte nå planlagt svært godt, siden det er maks 2 gang på hver strekning man kan fly. Vanskeligere enn man kanskje tror å få det til å gå opp. Men imponerende none the less! Tru så vondt han måtte hatt i ørene etter det.... :lol:

Skal vi se om vi kan slå i hjel litt tid å prøve å sette opp et slags oppsett på dette. Men bakgrunn i trip-rapporter BSSW's fra i sommer. Og litt til....

Gleder meg til å se et resultat på det Twin Otter :)

Hehe. Håper jeg ikke har tatt meg for mye vann over hodet nå. Men jeg skal prøve å drodle litt over WF's rutekart å se om jeg klarer å finne en ok routing.

Last edited:
jeg ser for meg noe slikt Oslo – sogndal – bergen – kristiandsand – stavanger – sandefjord – bergen – tromsø – kirkenes – vardø – vadsø – båtsfjord – berlevåg – mehamn – honningsvåg - hammerfest – hasvik – tromsø – andesnes – stokmarknes – bodø – røst – bodø –leknes – bodø –svolvær –bodø –harstad – bodø – mo i rana – mosjøen – brønnøysund - oslo.

Men finnes det egen bill for ungdom/student..

Re: WF - Fly så mye du vil

Er et utrolig produkt. Man Med wf´s enorme rutenettverk kan man få sett hele landet på for en rimelig penge.

Funnet en routing nå Twin Otter? :p

Nei dessverre ikke enda. Ikke planlagt noe enda. Men kan hende det blir noe når jeg får igjen skattepengene.

Men er det lurt å være tidlig ute med planleggingen eller er det noe man eventuelt kan begynne på sånn litt ute i juni?

(Leste trip-rapporten deres igjen i dag, har ikke mindre lyst for å si det sånn)

Det kan være lurt å være så tidlig ute som mulig, men både Polaris og jeg fant ledige billetter dagen før avreise.

Men det er jo et lite antall billetter pr flight, så jo tidligere jo større sjans for å få det du vil ;)

Avhenger om du skal reise i fellesferien eller utenfor...

Ok, når er den? Hvis jeg skal gjøre dette uten kona som ikke har så lyst å være med på tur bare for å fly. Bør jeg prøve å presse mest mulig flyging inn i en friperiode tenker jeg.... Klarer jeg 40 hopp på en uke?

Fellesferien er stortsett hele juli.
Så hvis du går for august så er det nok litt ledig.

Hvis du skal slå rekorden så må du få til mer enn 40 flighter i uka :p

Back