putzmeister ScanFlyer Dusty 23 Jun 2011 #21 Re: Nordic Air Show, F21 Luleå Bare alle gammel SAABene er jo vært turen
LCH78 www.lch78.net Medlem 24 Jun 2011 #22 Re: Nordic Air Show, F21 Luleå Pene bilder dette her da Og enda til fra min favorittplass i Sverige (Luleå altså)
Re: Nordic Air Show, F21 Luleå Pene bilder dette her da Og enda til fra min favorittplass i Sverige (Luleå altså)
Y Yankee ScanFlyer Gold 24 Jun 2011 #23 Re: Nordic Air Show, F21 Luleå Flotte bilder! Spotta 2 av de Super Puma helikoptrene på Sola airport for noen dager siden. Hvor i Sverige er egentlig Luleå?
Re: Nordic Air Show, F21 Luleå Flotte bilder! Spotta 2 av de Super Puma helikoptrene på Sola airport for noen dager siden. Hvor i Sverige er egentlig Luleå?
L L-1011 ScanFlyer Gold 24 Jun 2011 #24 Re: Nordic Air Show, F21 Luleå Lansen och Draken är höjdpunkterna på svenska flygdagar. Ljudet vid motorstart av Lansens & Drakens Rolce Royce Avon motorer slår det mesta! Luleå ligger i norra Sverige, i höjd med Bodö fast på svenska Östersjö sidan. Last edited: 24 Jun 2011
Re: Nordic Air Show, F21 Luleå Lansen och Draken är höjdpunkterna på svenska flygdagar. Ljudet vid motorstart av Lansens & Drakens Rolce Royce Avon motorer slår det mesta! Luleå ligger i norra Sverige, i höjd med Bodö fast på svenska Östersjö sidan.
Y Yankee ScanFlyer Gold 24 Jun 2011 #25 Re: Nordic Air Show, F21 Luleå Langt for meg å reise hvis jeg vil dit neste år.