Re: Nok en Lufthansa Biz rapport…. ”Weekend Getaway to Hong Kong”
Veldig bra rapport, og mangler definitivt ikke dokumentasjon her!!!
Takk skal du ha
Superhai - hyggelig at du leste!
Nok en strålende rapport, fra en som tilhører eliten når det gjelder TripReports på forumet. Takk.
Takk for hyggelig tilbakemelding
pgaa, setter stor pris på det...
Takk for en meget detaljert rapport.
Hei Dag - hyggelig med tilbakemelding fra "Sjefen" for TR`s....
Takk for at du leste!
Som jeg har sagt ved dine tidligere rapporter, jeg digger alle bildene! Tusen takk for at du gjør det, jeg vet det er en liten jobb i seg selv, spesielt på hjem-strekket
Hei
petter380, takk for flott tilbakemelding - det settes pris på!

Du har jo noen flotte TR`s selv med mange fine bilder, og vet jo som du sier at det ligger litt jobb bak. Syntes selv det er flott med mange bilder i reiserapporter....
I tillegg liker jeg veldig det personlige preget du setter på dine rapporter, og jeg syns du har en skam kul mor som ble med!
Hehe...ja, mutter`n
er skamkul 
Takk for at du leste!
Meget grundig dokumentert dette her! Skulle ikke tro at du fikk gjort noe annet enn å ta bilder på turen, hehe...
Haha...nei du kan så si...liksom blitt en vane å dokumentere reisene med bilder, så tenker ikke så mye på det lenger. Er nok andre som sikkert ser litt rart på meg underveis vil jeg tro...(også mutter`n & Reisemakker...)
Kjempefin rapport! Kjenner igjen det meste av servering ombord fra min egen tur. Merkelig at de kjører med samme meny 2 måneder på rad egentlig.
Tja, strengt tatt enig. Er vel mer vanlig med menybytte hver måned, er det ikke?
Skjønner det er trygt for deg å ha med mamma på tur, hehe!
BF:cool2
Hehe...ja, er nok en liten "mammadalt" skal vite...
Takk for at du leste BF!
Hilsen "Mammadalten..."
Som vanligt är det med stor glädje jag läser dina rapporter. Bra foton och en personlig stil som jag tror vi är många som gillar.
Tack!
Hei
Fredrik74! Mange takk for finfin tilbakemelding - jeg setter stor pris på det. Veldig hyggelig at du liker reiserapportene!
Utrolig bra som vanlig... man foeler at man er paa reise naar man leser rapportene dine, og de skaper jo en veldig reiselyst.
Hei
SudCaravelle! Hyggelig at du likte denne rapporten også....reiselyst er jo en bra ting...right?
Kult aa reise med muttern...
Ja, mutter`n reiser jeg gjerne på tur med....
Saa fancy layout det har blitt ogsaa naa da... har du blitt webdesigner??
Hehe...nei, har ikke endret yrkestittel så langt jeg vet...var det
så fancy dette da...?
Veldig bra rapport! Gleder meg til jeg skal til Hong Kong i jula!
Hei
Sindre, hyggelig at du likte rapporten! HK i jula høres veldig bra ut - husk "varmt" tøy, vi hadde ned mot 11 grader der i januar...
Takk for at du leste!
Takk takk! Utmerket rapport :up:
Hei
MountainDew - takk for flott tilbakemelding!
Skulle tatt en tur til HK når jeg bodde i Asia...
Er vel ikke for sent enda - er det vel...?