Nok en gang er SAS mest punktlig i Europa!

Nei, men jeg tror plassene de flyr til har en viss innvirkning. Mange av flyplassene SAS Norge flyr til, bare se på alle flygningene de har innenriks i Norge, er til plasser med heller lite trafikk. Samme med Widerøe for den saks skyld.

For spikke fliser var de vel heller ikke først 4 måneder på rad heller, bla. ikke i august.

Nei, men SAS[NO] toppet målingen i april, juni og juli og kom på andre plass i mai og august.

Så siste halvåret var vel alt i alt OK ?

Nei, men jeg tror plassene de flyr til har en viss innvirkning. Mange av flyplassene SAS Norge flyr til, bare se på alle flygningene de har innenriks i Norge, er til plasser med heller lite trafikk. Samme med Widerøe for den saks skyld.

For spikke fliser var de vel heller ikke først 4 måneder på rad heller, bla. ikke i august.

Plasser med lite trafikk betyr som oftest fulle fly, både i cabin og lasterom. Da er det vanskelig å ta inn noe tid på bakkestopp, så et forsinket fly inn, blir forsinket ut. Tror IKKE at dette har noe å si for SAS`s statistikk. Noen har vist veldig vanskelig for å glede seg over at SAS`s gjør det, etter forholdene, bra. Den norske delen vel og merke!

Jeg er fornøyd når vi lander på rutetid! Om vi går på rutetid er mindre viktig bare vi lander når vi skal ^_^

E!

Det er helt åpenbart at dette er bra for SAS sitt omdømme.

Nå bør SAS-ledelsen kjenne sin besøkelsestid og sørge for at hele gruppen lærer hva som fungerer her på berget, så kan man spre det glade budskap i hele SAS-organisasjonen. :)

Vil du at SAS skal være landets minst punktlige selskap da?

Jeg lover deg, de har et on-time fokus over hele fjøla, og det er ikke tilfeldig at det fungerer så godt om dagen som det gjør.

Skal si de drar saften utav denne gulroten.. prøv å ring 05400 og hør velkomstmenyen til SAS :)

Back