Nok en gang er SAS mest punktlig i Europa!

Nei, men jeg tror plassene de flyr til har en viss innvirkning. Mange av flyplassene SAS Norge flyr til, bare se på alle flygningene de har innenriks i Norge, er til plasser med heller lite trafikk. Samme med Widerøe for den saks skyld.

For spikke fliser var de vel heller ikke først 4 måneder på rad heller, bla. ikke i august.

Nei, men SAS[NO] toppet målingen i april, juni og juli og kom på andre plass i mai og august.

Så siste halvåret var vel alt i alt OK ?

Nei, men jeg tror plassene de flyr til har en viss innvirkning. Mange av flyplassene SAS Norge flyr til, bare se på alle flygningene de har innenriks i Norge, er til plasser med heller lite trafikk. Samme med Widerøe for den saks skyld.

For spikke fliser var de vel heller ikke først 4 måneder på rad heller, bla. ikke i august.

Plasser med lite trafikk betyr som oftest fulle fly, både i cabin og lasterom. Da er det vanskelig å ta inn noe tid på bakkestopp, så et forsinket fly inn, blir forsinket ut. Tror IKKE at dette har noe å si for SAS`s statistikk. Noen har vist veldig vanskelig for å glede seg over at SAS`s gjør det, etter forholdene, bra. Den norske delen vel og merke!

Med en 5. plass på listen gjør ikke resten av bolaget det så dårlig de heller;)

Jeg er fornøyd når vi lander på rutetid! Om vi går på rutetid er mindre viktig bare vi lander når vi skal ^_^

E!

Det er helt åpenbart at dette er bra for SAS sitt omdømme.

Nå bør SAS-ledelsen kjenne sin besøkelsestid og sørge for at hele gruppen lærer hva som fungerer her på berget, så kan man spre det glade budskap i hele SAS-organisasjonen. :)

Vil du at SAS skal være landets minst punktlige selskap da?

Jeg lover deg, de har et on-time fokus over hele fjøla, og det er ikke tilfeldig at det fungerer så godt om dagen som det gjør.

Skal si de drar saften utav denne gulroten.. prøv å ring 05400 og hør velkomstmenyen til SAS :)

Back