winrace12 ScanFlyer Blue 5 Jul 2012 #1 Noen van[IMG]http://i107.photobucket.clige og noen LITT mindre vanlige gjester på OSL Var på OSL igår og tok noen bilder, kom mange vanlige men kom også noen litt mer uvanlige gjester, men vær snill jeg er helt ny her Håper fortsatt dere liker dem! Last edited: 5 Jul 2012
Noen van[IMG]http://i107.photobucket.clige og noen LITT mindre vanlige gjester på OSL Var på OSL igår og tok noen bilder, kom mange vanlige men kom også noen litt mer uvanlige gjester, men vær snill jeg er helt ny her Håper fortsatt dere liker dem!
K Kanon ScanFlyer Gold 5 Jul 2012 #2 Re: Noen vanlige og noen LITT mindre vanlige gjester på OSL Flotte bilder, spesielt det siste var flott komponert :up: Hvilken rullebane-ende var det fra?
Re: Noen vanlige og noen LITT mindre vanlige gjester på OSL Flotte bilder, spesielt det siste var flott komponert :up: Hvilken rullebane-ende var det fra?
winrace12 ScanFlyer Blue 5 Jul 2012 #3 Re: Noen vanlige og noen LITT mindre vanlige gjester på OSL Takk! det siste bilde var tatt fra enden av østre rullebane og de andre er tatt nede i gjørnet av østre rullebane mot vestre rullbane
Re: Noen vanlige og noen LITT mindre vanlige gjester på OSL Takk! det siste bilde var tatt fra enden av østre rullebane og de andre er tatt nede i gjørnet av østre rullebane mot vestre rullbane
Y Yankee ScanFlyer Gold 5 Jul 2012 #4 Re: Noen vanlige og noen LITT mindre vanlige gjester på OSL Flotte bilder winrace12, jeg likte og det siste veldig godt, hvilket kamera/utstyr bruker du? Velkommen til Flyprat!
Re: Noen vanlige og noen LITT mindre vanlige gjester på OSL Flotte bilder winrace12, jeg likte og det siste veldig godt, hvilket kamera/utstyr bruker du? Velkommen til Flyprat!
I inger ScanFlyer Gold 5 Jul 2012 #5 Re: Noen vanlige og noen LITT mindre vanlige gjester på OSL Fine bilder Så deg ikke i går, men hyggelig med flere spottere rundt gjerdet Inger
Re: Noen vanlige og noen LITT mindre vanlige gjester på OSL Fine bilder Så deg ikke i går, men hyggelig med flere spottere rundt gjerdet Inger
F flysas94 ScanFlyer Blue 5 Jul 2012 #6 Re: Noen vanlige og noen LITT mindre vanlige gjester på OSL Flotte bilder