noen testbilder med nytt utstyr :-)

petru26

evig optimist
Har endelig fått kjøpt nytt utstyr igjen etter at det forrige ble stjålet etter innbrudd i bilen i sverige.. Ikke noe spes, bare knipsa noen bilder for å prøve ut.. Huset kjenner jeg jo godt, men resten er ukjent grunn :-) Beklager hvis jeg er litt rusten etter et for langt foto-avbrudd..

3320535784_009f4bce79_o.jpg

3320537338_cff1c58de3_o.jpg

3320536714_22a4c8f940_o.jpg

3320536216_103e8eb37a_o.jpg

Det var alt jeg hadde.. men nå er jeg endelig i gang igjen i allefall :-)

Ha en god natt og god mandag i morgen folkens!

Asgeir.

Dette var jo bra det! Grattis med nytt utstyr i samlinga! Får ikke opp noe objektivnavn, men et crossection av EXIF-info i bildene sier meg at du har kjøpt noe med zoom opp til 200mm og f2.8?

Last edited:
Stilig! Knallfine bilder. Skarpe! Er de tatt fra innsiden? Lurer hvor du sto for å komme så nær Korean?

Det her var sjukt bra bilder!!:) Hvor er det du har stått hen egentlig? Er desperat etter nye spotterplasser selv nå, da jeg begynner å bli rimelig lei av å stå på vollen eller flymuseet hver gang :P Ute på jordet på 01R også for den saks skyld.

Hvis dette var testbilder, så lurer jeg på hvordan de vanlige bildene blir... For dette var veldig bra!!

Stilig! Knallfine bilder. Skarpe! Er de tatt fra innsiden? Lurer hvor du sto for å komme så nær Korean?

Det her var sjukt bra bilder!!:) Hvor er det du har stått hen egentlig? Er desperat etter nye spotterplasser selv nå, da jeg begynner å bli rimelig lei av å stå på vollen eller flymuseet hver gang :P Ute på jordet på 01R også for den saks skyld.

Han jobber innenfor gjerdet ja ;)

takk alle sammen, hyggelig.. Jobber innenfor gjerdet ja, så disse spotteplassene er nok dessverre ikke tilgjengelig for alle..

helt riktig det, bildene er tatt med et 70-200 f/2.8, dog ikke nikon-orginal da, men sigma sitt.. Fornøyd med det så langt, tungt og bra bygg-kvalitet, og skarpt nok for meg i allefall.. Savner vr litt da men, det blir det på neste objektiv sikkert, må jo ha litt mer i sekken :-)

Hva slags hus er du bruker da?

Hvis du er på utkikk etter VR objektiv som kan jeg absolutt anbefale Nikkor 70-300 VRII

d300, hadde 70-300vr i det som ble stjålet, så jeg kjenner det objektivet godt ja, kjempebra det, men hadde lyst til å prøve noe nytt nå..

Helt utrolig bra bilder du har tatt her! Gleder meg absolutt til å se de bildene som ikke er "testbilder" da altså ;)

skal vel bli tatt endel bilder til uka, har tidligvakt på jobben da, så da blir det vel muligheter for å knipse noen bilder innimellom.. Kommer nok en serie en gang etter neste uke tenker jeg :-)

Back