For ordens skyld - de som flyr fra venstre til høyre er sene kveldsbilder og omvendt flyvende er fra en litt grå søndags formiddag.
Nå kan jeg også komme med en liten anbefaling for som tenker på en tur til Heathrow. Travelodge har for en kort tid siden åpnet et nybygget hotell i Bath Road rett øst av flyplassen og det ligger rett i centre line til rwy 27R og ca 1,7 km fra pianotangentene. Hvis du er så heldig som jeg var og får et rom mot øst, så kan du se de henger på en rekke inbound og hvert minutt eller så så passerer et fly rett over hodet (nå kan jeg alle detaljer om flyene under også). Den eneste ulempen jeg ser er at man ikke får med seg lyden - hotellet er helt utrolig godt støyisolert, så det er virkelig uvirkelig å se disse kjempene gli lydløst rett over taket. For de som kjenner til Travelodge vet man får og fra 1. januar og til 11. april er det mulig å finne dobbeltrom helt ned til £12 (uten frokost selvsagt). Nå er det bare å planlegge folkens! http://www.travelodge.co.uk/search_and_book/hotel_overview.php?hotel_id=381
Aj aj, dette var på lekkert de-luxe ja! Spesiellt A346 og A380
bildene var bare knall, og som alltid - er jeg meget glad for
denne "info"-linjen du har med på vært bildet helt nederst!