Lennart ScanFlyer Rusty 24 Jan 2007 #1 Watch and be surprised Attachments 0001.jpg 55.7 KB · Views: 6 0002.jpg 99 KB · Views: 8 0003.jpg 93.4 KB · Views: 8 0004.jpg 102.1 KB · Views: 7
G G-COLE ScanFlyer Gold 24 Jan 2007 #2 -Slipper å ha kikkert med når man har slike objektiver ja.... hehe !
LN-MOW Flyklapper Medlem 24 Jan 2007 #4 Toeft. Stativ? Med slike objektiver kan ikke pilotene lenger trygt plukke seg i nesa ... :colgate:
enml ScanFlyer Gold 24 Jan 2007 #6 På det siste bildet... er det "MP varden" (Øykjafjellet?) like ved Svartediket og Storavatnet?
Lennart ScanFlyer Rusty 24 Jan 2007 #7 Originally posted by enml På det siste bildet... er det "MP varden" (Øykjafjellet?) like ved Svartediket og Storavatnet? Click to expand... Du må nok litt lenger sørover. Eg holder til på Sola, utenfor Stavanger, der som Viking kommer fra
Originally posted by enml På det siste bildet... er det "MP varden" (Øykjafjellet?) like ved Svartediket og Storavatnet? Click to expand... Du må nok litt lenger sørover. Eg holder til på Sola, utenfor Stavanger, der som Viking kommer fra
enml ScanFlyer Gold 24 Jan 2007 #8 Originally posted by Leorim Originally posted by enml På det siste bildet... er det "MP varden" (Øykjafjellet?) like ved Svartediket og Storavatnet? Click to expand... Du må nok litt lenger sørover. Eg holder til på Sola, utenfor Stavanger, der som Viking kommer fra Click to expand... Nu vel... lignet bare litt (men nå er det noen dager siden jeg var der da...) Dessuten hender vel det at du havner på den kanten av Jæren med taxien?
Originally posted by Leorim Originally posted by enml På det siste bildet... er det "MP varden" (Øykjafjellet?) like ved Svartediket og Storavatnet? Click to expand... Du må nok litt lenger sørover. Eg holder til på Sola, utenfor Stavanger, der som Viking kommer fra Click to expand... Nu vel... lignet bare litt (men nå er det noen dager siden jeg var der da...) Dessuten hender vel det at du havner på den kanten av Jæren med taxien?
Lennart ScanFlyer Rusty 24 Jan 2007 #9 Si til en bergenser at Bergen ligger på jæren, da får du deg en på trynet
Lennart ScanFlyer Rusty 24 Jan 2007 #11 Originally posted by ACA Hvilket merke og type 500 var dette ? Click to expand... En Sigma 50-500mm
TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 25 Jan 2007 #12 Driver å vurderer en sånn sak selv. åssen er det med fokuseringen på den. Noen sier den har HSM og andre sier den ikke har det og jeg kan ikke bestemme meg for den eller Canon 100-400 IS.
Driver å vurderer en sånn sak selv. åssen er det med fokuseringen på den. Noen sier den har HSM og andre sier den ikke har det og jeg kan ikke bestemme meg for den eller Canon 100-400 IS.
Lennart ScanFlyer Rusty 25 Jan 2007 #13 Ingen tvil den beste investeringen eg har gjort når det gjelder foto-utstyr. Funker Canon (Sigma) bra
Ingen tvil den beste investeringen eg har gjort når det gjelder foto-utstyr. Funker Canon (Sigma) bra
enml ScanFlyer Gold 25 Jan 2007 #14 Originally posted by Leorim Si til en bergenser at Bergen ligger på jæren, da får du deg en på trynet Click to expand... ...og hva har dette med bergensere og Bergen å gjøre?
Originally posted by Leorim Si til en bergenser at Bergen ligger på jæren, da får du deg en på trynet Click to expand... ...og hva har dette med bergensere og Bergen å gjøre?