Var en tur på Torp akkurat, LN-RRY tok av fra TRF ca 0115, deretter to til som var under "oppstart"
Fokker 70 til KLM så litt inneklemt ut mellom alle 737 til SAS![]()
MMS tipser Gunnar Eng som har bilde av KLM'en blir ihvertfall noen kroner rikere..
Ingen diversions til Rygge? Snøen skulle ikke være noe problem der for i Fredrikstad er det helt bart.
Jeg aner ingen ting om informasjonen gitt ved OSL men TRD gav informasjon om hva som skjedde om de visste det, og informasjon om at man ikke visste så mye om hva som skjedde dersom DETTE var tilfellet og at de ville komme tilbake med mer informasjon så fort de visste noe. Når fly etterhvert ble kansellert ble man informert om alternativ transport, hvor man skulle hente bagasjen og hvor man skulle gå for ulike typer henvendelser.
Noen "odde" tider her over Asker
LN-RCN (B738 ) 0131 20080202 SK9234
LN-RNN (B737 ) 0213 20080202 SK0386 (OSL-TRD)
LN-RPL (B738 SK) 0158 20080202 CNO824 [/B](AMS-OSL) SK0386
LN-RPU (B736 ) 0258 20080202 CNO128 [/B][/B]SK4128
LN-RPU (B736 ) 0258 20080202 SK4128
LN-RPZ (B736 SK) 0120 20080202 SK9231
LN-RRL (B738 ) 0223 20080202 SK0301 (OSL-BGO)
LN-RRT (B738 ) 0144 20080202 SK9236
OH-LKE (E190 AY) 0052 20080202 AY0660 (OSL-HEL) AY660Y
Jeg tror det illustrerer veldig godt hvordan passasjerene opplever slike situasjoner på Gardermoen.
Det kan gjøres bedre!
Hilsen,
Laurenz
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.