Noen som vet noe om hva som er skjedd på OSL????

Re: Noen som vet noe om hva som er skjedd på OSL????

Som en av de som virkelig var tilstede på Osl fra ca.18 -23 kan jeg bekrefte at det var rimelig kaotisk. Da min flight ble kansellert tok jeg en tur til Norwegian skranken og trakk en købillett. Jeg var da nr. 572 i køen! Det så ut som de 4 i skranken klarte ca. 30 stk. på 45 min. Å komme frem på telefon var håpløst. Etter å ha observert det tiltagenede kaoset en stund reiste jeg inn til Oslo og fikk et hotellrom. Regnet med at lørdagen kom til å bli nesten like gale, så NSB fikk en kunde over fjellet. Det tar tid med tog, men produktet er bra og punktligheten var 100%.

Er det tåkeproblemer på OSL idag også? Fikk melding fra en som sitter fast et sted i Europa og venter på ledig slot på OSL hvor det visst nok er begrensninger i trafikken pga tåke.

Tåke i dag ja. METAR 081440Z 00000KT 0450 R19R/0650N R01R/0450N -DZ FG VV002 01/01 Q1026 TEMPO 0600 -DZ FG

FG=Fog og 450m sikt. Glad jeg har fri i dag. :) Bra mine foreldre kom seg avgårde med BLX983 før dette været kom.

*titter ut*

joda, det er visst litt tåke, her..

ja jo... litt tåke er det men det går jo greit. Verre er det vel på Torp, det står en KLM og Ryanair her på OSL nå

ja jo... litt tåke er det men det går jo greit. Verre er det vel på Torp, det står en KLM og Ryanair her på OSL nå

...og tidligere idag var det motsatt, for da sto det en AN-12 på Torp som ikke kom ned på OSL...^_^

Attachments

• DSC00497.jpg
    DSC00497.jpg
    102.4 KB · Views: 189
  • DSC00498.jpg
    DSC00498.jpg
    101.8 KB · Views: 192
  • DSC00499.jpg
    DSC00499.jpg
    106.6 KB · Views: 190
  • DSC00500.jpg
    DSC00500.jpg
    89.4 KB · Views: 182

Men var det tåke på VDB også idag? Ifølge en jeg kjenner som satt stuck på en europeisk flyplass var alternativene OSL og VDB for vedkommende og såvidt han forstod det var begge med restriksjoner

Back