Noen som selger Widerøe flymodeller?

Dc-10

ScanFlyer Blue
Noen som selger Widerøe flymodeller?

Lurer på om noen har Widerøe flymodeller som de selger
Da kan jeg vere veldig intressert i å kjøpe.

Re: Noen som selger Widerøe flymodeller?

Hei . WF Modellene er vanskelig å få kjøpt nå. Men for å hjelpe deg litt. Det ligger en WF Dash 8 Q-400 modell ute på ebay nå. I scale 1:200, Die-cast. Fra Herpa Wings. Flott modell. Men den er vel i overkant litt dyr ja. Selger skal ha mye for denne WF Modellen.

Hei . WF Modellene er vanskelig å få kjøpt nå. Men for å hjelpe deg litt. Det ligger en WF Dash 8 Q-400 modell ute på ebay nå. I scale 1:200, Die-cast. Fra Herpa Wings. Flott modell. Men den er vel i overkant litt dyr ja. Selger skal ha mye for denne WF Modellen.

Ja jeg har sett på denne på ebay, det er en flott modell men kanskje litt stiv pris ja
Jeg får bare følge med videre

Flott modell. Men håper JC Wings eller Inflight, Gemini Jets lager en WF Embraer 190 modell snart . I die-cast og scale 1:200. Det hadde vært konge

Hadde vert stilig med en 1:200 i dash8-100
med nye farger, det blir nok bare i drømmene

Flott modell av WF Embraer 190 laget av Airplanereplicas. Men kanskje et rart spørsmål å stille her inne. Men hva ville dere ha valgt. Å kjøpe denne modellen eller vente til en større modell i metall og scale 1:200 blir laget. Ja det er jo mange som har kjøpt denne modellen i 1:400. Og samler på det. Men jeg er litt i tvil om jeg skal kjøpe denne WF modellen eller legge meg på vent til en større modell kommer. Ville bare høre med dere andre samlere

Flott modell av WF Embraer 190 laget av Airplanereplicas. Men kanskje et rart spørsmål å stille her inne. Men hva ville dere ha valgt. Å kjøpe denne modellen eller vente til en større modell i metall og scale 1:200 blir laget. Ja det er jo mange som har kjøpt denne modellen i 1:400. Og samler på det. Men jeg er litt i tvil om jeg skal kjøpe denne WF modellen eller legge meg på vent til en større modell kommer. Ville bare høre med dere andre samlere

Har kjøpt denne i 1:400, og kommer nok til å kjøpe de fleste som blir produsert fremmover.
Så tror ikkje du gjor noe dumt med å kjøpe denne

Takk for svar. Joda blir nok å kjøpe denne WF modellen. Men jeg var for sen. Utsolgt hos Airplanereplicas. Men det skal lages flere modeller

Hei. Noen som vet om det er planer om å lage flere Widerøe Embraer 190 modeller i fremtiden?? I die-cast eller plast. I scale 1:200 eller 1:400

Noe sånn du tenker? Denne er i 1:100, ikke til salgs men kan kanskje finne ut hvor de har blitt laget. Skikkelig god kvalitet.
2c09e9d131651e04895471c556f0413a.jpg

Sent fra min SM-G986B via Tapatalk

Det var en flott modell ja. Hvis du vet produsenten?! Så hadde det vært supert. Så en samme modell på EVE Lufthavn. Flott modell

Ja denne modellen av WF EMB 190 du har. Kanskje det er Lupa Models eller pacimin models man tro?? Hvor kjøpte du din modell??

Hei. Jeg vet jo at han i Airplanereplicas ikke lager modeller i scale 1:200. Men vet dere om han maler om modeller da.?? Har en Air France Embraer 190 Hop. I plast. Hadde vært artig å fått malt den om i WF Embraer 190 farger. Men det lar vel seg ikke gjøre. Men håper det kommer en WF Embraer 190 snart.

Hei. Jeg er ganske sikker på at Zareh ikke gjør dette. Jeg vet ikke om noen andre heller som maler om plastmodeller.

Espen

Back