Heia!
Jeg har bestilt meg en tur/retur Faro 9. november! Prisene ligger på ca 1.500 for GO, og 3.000 for Wrap. Er det noen som blir med? Alltid morro med litt selskap!
Thomas
Mine opplevelser med denne maskinen har vært så som så. Synlig aldring i kabinen kombinert med dårlig renhold var ingen vinner sist jeg fløy med den.Hvorfor heldige med denne maskinen ? Er det ikke en gammel Braathens maskin fra 1990, 400 serien som flyr saktere enn alle andre 737-typer hos SAS ?
Jeg skal bare reise ned til Faro med denne maskinen i morgen, sitter bak teppet.
Beinplassen foran er mye bedre enn på andre 737. (med tanke på de i Plus).Hvorfor heldige med denne maskinen ? Er det ikke en gammel Braathens maskin fra 1990, 400 serien som flyr saktere enn alle andre 737-typer hos SAS ?
Jeg skal bare reise ned til Faro med denne maskinen i morgen, sitter bak teppet.
Nå er den endret til 737-600. Så da er vel noen fornøyde..![]()
Haha. Sikkert noen i SAS sitt OCC som leser tråden her, og tenker at nå skal jeg lage faenskap :stir:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.