Noen sjangs for at SQ kommer til Norge?

BraathensSafe1985

ScanFlyer Silver
Noen muligheter for at Singapore Airlines vil starte rute til Norge ? Noen som vet om de noen gang har vurdert det ? Burde vel være rom for det og nordmenn benytter seg mye av business klasse også ...

Hadde vært kult ...
 
Er nok like sannsynlig at EK eller CI kommer til OSL... :(

Tror jeg snakker for mange når jeg sier at OSL/Avinor ikke gjør det attraktivt å starte ruter når man sammenligner med hva CPH og ARN gjør
 
Ingen trodde at TG kom da ryktene begynte å svirre.... Men kanskje for sent ute, men :up:
 
Den generelle tommelfinger-regelen er vel at man aldri skal si aldri. Flyselskaper holder nok øye med de fleste markeder, finner de det lønnsomt og starte opp en ny rute, så gjør de vel det.. så sant ingen her på forumet jobber med route planning hos sq, blir vel alt bare i beste fall kvalifiserte gjetninger.. :-) only time will tell.. merkeligere ting har skjedd før :-)
 
Kan hende jo at det dukker opp en overraskelse når den nye terminalen
blir ferdig byggd?
 
Husk på at SQ og SK har JV avtale mellom Skandinavia og SIN. De har jo pratet om at SAS skal fly til SIN fra ARN med tiden.

For øvrig så har SQ søkt om daglige slots fra CPH leste jeg på check-in.dk
 
Er det egentlig så mye rom til en ekstra aktør fra Non-Schengen piren? Med blant annet de nye rutene til DU begynner det å bli rimelig trangt om plassen.

Det hadde likevel ikke gjort noe med noen flere selskaper på langdistansemarkedet, hvis det er lønnsomt selvfølgelig!
 
Det hadde likevel ikke gjort noe med noen flere selskaper på langdistansemarkedet, hvis det er lønnsomt selvfølgelig!
Eller hvis det ikke er lønnsomt. Hvis SQ eller EK feilberegner behovet og starter opp uten at markedet er med, kan vi kanskje få et år eller to med et ekstra bra rutenett + dumping av priser for å fylle opp setene. ;)

*løper og gjemmer meg før mobben tar meg*
 
Er det egentlig så mye rom til en ekstra aktør fra Non-Schengen piren? Med blant annet de nye rutene til DU begynner det å bli rimelig trangt om plassen.

Kommer det noen som vil starte longhaul så "finner" OSL plass

Dessuten er det noen stille perioder der ute også
 
De har nok vurdert det, og vurderer det fremdeles kontinuerlig. OSL har høyest gjennomsnittlig billettpris til Singapore i Norden, og har litt mindre lokale pax enn CPH og litt flere enn ARN. Jeg tror ikke på en rute før man har litt mer egnet materiell, (A359) 772 er et forholdsvis stort og dyrt fly.
 
Stabæk_fan;867361 said:
Er det ikke og slik at enkelte gater som tilhører Schengen kan sluses om slik at de blir liggende på NonSchengen?

Jo, men det er ikke det flaskehalsen ligger
 
Back
Top