Takk for svar! Formulerte meg klønete, vi
er ikke i Miami nå – men har 3 uker der i mars neste år. Så når vi først er der, kan vi fint sette av noen dager til et lite cruise.
Skal sjekke ut RCCL. Andre ting som det er verdt å tenke på?
I mars er det jo ein heilt anna ballpark.
Då er utvalget stort og mektig.
Du er likevel "seint" ute med tanke på dei beste lugarane, så om du f.eks. vil ha Suite bør de bestilla snart.
Som tidlegare nevnt vil eg på det sterkaste anbefala eit cruise som er lenger enn 3-5 dagar. Sett gjerne 7 som eit absolutt minimum.
Ellers så pleier EG iallfall å la destinasjonane bestemma kva for eit cruise eg ender opp med. Nokre øyer er små og kjedelige, medan andre øyer er "top notch".
Hvis du ender opp på eit 7-9 dagars cruise så vil du nok enda opp på eit cruise i Nord-Karibien, og der er St. Maarten (flyplassen der er ein turistattraksjon i seg sjølv, eit absolutt must) og St. Thomas to destinasjonar eg kan snakka veldig varmt om.
Ellers så eig Princess Cruises, Celebrity Cruises og RCCL kvar sine øyer på Bahamas, og desse pleier å dukke opp under destinasjonane deira. Dette er som regel eit opphold som berre involverer at du vert frakta med lettbåt inn til ei strand, der bading/strandliv ofte er einaste alternativ (ikkje nødvendigvis negativt.)
Det er vanleg at all mat er inkludert på båten, men ingen drikkevarer.
Det går an å kjøpe forskjellige drikke/vinpakkar. Vinen du då ikkje drikk opp (hah) eine kvelden, tek dei vare på og serverar samme flaske neste dag.
P.S. Internett er latterlig dyrt og tregt på samtlige båtar eg har vore på, så ikkje ta sikte på særleg høg aktivitet på det området.