Noen har bursdag i dag!

Heiann Someone!

Beste gratulasjoner fra Texas...
3dflags_usatx01-0003a.gif

Dag

Hepp hepp!! Putta en Laurent Perrier Rose i kjøleskapet i dag, knekker den på onsdag i din ære, kamerat! Grattis

Takk for alle hilsener :D

Jada, dagen ble feiret bra den. Middag hjemme hos de gamle. Først kom det Lanson Gold Label 1996 i glasset, og når det var tid for mat og det sprudlende var drukket opp hadde gamlefar vært i kjelleren og hentet en (Bodegas Marquesde murrietta) Castillo Ygay, 1970 Grand Reserva Especial :colgate::cheers:

1970?? wow.. En av verdens beste Rioja i mine øyne. Har drukket mange flasker av det stoffet, men aldri 1970

Det var en enslig flaske så tror fattern var litt usikker om den var drikkbar så valgte å prøve den ut. Det interesante er at den var en blandingsvin bestående av 4 årganger hvor den yngste var fra 1970 og den eldste fra 1952.....og da snakker vi eldre enn gammer'n selv. Men den var definitivt nydelig :D

....han har en kasse med noe 1983 (fødselsåret mitt) fra en av de brukbare slottene i Bordeaux stående klar for å feire meg spesielt skulle jeg finne på noe sprell også. Men en 26års dag kvallifiserer visst ikke til det :p

....han har en kasse med noe 1983 (fødselsåret mitt) fra en av de brukbare slottene i Bordeaux stående klar for å feire meg spesielt skulle jeg finne på noe sprell også. Men en 26års dag kvallifiserer visst ikke til det :p

Den kommer vel på bordet om fire år, med mindre du har noe speed-dating m.m. som gir innertier raskt :lol:

Kunne han ikke i det minste ha spandert en Vega Sicilia Unico?:colgate:

Hva med bursdagspresenter da? Ble det en splitter ny BMW 520, eller sparer han den til 30 års dagen! ;)

BF:drunk:

Back