Noen god-spørsmål..
Lurer på noen småting som det sikkert er litt meninger om her en "nydelig" Juli morgen:
1. Så forleden at et amerikansk selskap (tror det var United) allerede skal scrappe A319 eller A320. Er ikke dette litt tidlig? Ingen skader - hvorfor ikke selge videre?
2. På Qatar A330/340 så er det en ekstra klump på "taket" rett bak cockpiten - hva er dette - og hvorfor er ikke dette på fek.s SAS sine?
3. Er det noen spesielle grunner til at B757 var i såpass "kort" produksjon?
Håper noen her kan gi litt godsvar her...
Lurer på noen småting som det sikkert er litt meninger om her en "nydelig" Juli morgen:
1. Så forleden at et amerikansk selskap (tror det var United) allerede skal scrappe A319 eller A320. Er ikke dette litt tidlig? Ingen skader - hvorfor ikke selge videre?
2. På Qatar A330/340 så er det en ekstra klump på "taket" rett bak cockpiten - hva er dette - og hvorfor er ikke dette på fek.s SAS sine?
3. Er det noen spesielle grunner til at B757 var i såpass "kort" produksjon?
Håper noen her kan gi litt godsvar her...