Noen fra forumet ved 01R på OSL i ettermiddag

CFM

ScanFlyer Crusty
Noen fra forumet ved 01R på OSL i ettermiddag

Hei, jeg så en spotter som stod og tok bilder ved 01R idag. Bilen så ut til å være en sølvfarget Passat? Satt i cockpit på OS 336 til Wien i ettermiddag og gav styrmannen beskjed om at han værsågod fikk åpne vinduet for å vinke :)

Tenkte kanskje det var noen fra forumet som var ute en tur?

Re: Noen fra forumet ved 01R på OSL i ettermiddag

Hey Hey, har herren flyttet seg over i venstresetet Clamert? :)

Grattis!

Og Passatføreren så vel denne?

OE-LVK.jpg

Clamer satt vel på klappsetet i en Fokker fikk jeg på øret, så ikke venstresetet enda... -ellers hadde jeg bedt om klapp for lenge siden :)

KGL, det er korrekt! Seilfly ditto. Var en tur innom Oxford for min siste proficiency check på Dash. Mandag begynner omskolingen til Fokker, men fortsatt i høyresetet desverre ;)

Hei!

Helt ny her på forumet!
Det var nok meg, Fredik fra Askim, du så i går. Takk for hilsen fra cockpit. Et minneverdig øyeblikk for en spotter! :)
Og beskrivelsen om bilen var helt korrekt.

Jammen det er jo flott at vi fikk lokket en ny spotter til å bli aktiv på forumet :)

Om du fikk noen gode bilder vet jeg om et par kollegaer som sikkert hadde satt pris på et bilde der vi takset ut.

Får prøve å være litt aktiv her på forumet fremover! Fikk et flott bilde av den vinkende pilot og en del andre fine bilder. Skal prøve å legge de ut om ikke altfor mange dager.

Back