Noen Flypratere stuck på FRA i dag 9.12.2012?

Fly med oss

ScanFlyer Gold
Noen Flypratere stuck på FRA i dag 9.12.2012?

Drøssevis med kanselleringer på FRA i dag. Jeg må vente i over åtte timer... Flere Flypratere som er stuck her? Tips til hva jeg kan gjøre? Blir vel litt spotting bl.a.

Re: Noen Flypratere stuck på FRA i dag 9.12.2012?

Åtta timmar är alldeles för mycket för att sitta på FRA. Synd att det är söndag för annars hade du kunnat åka in till centrum.

Åtta timmar är alldeles för mycket för att sitta på FRA. Synd att det är söndag för annars hade du kunnat åka in till centrum.

Det er vel sikkert kafeer osv åpne i Frankfurt på søndag også? Eller er byen helt stengt da?

Jo, det borde det nog vara. Sen är det kanske julmarknad där nu. Så åk in till FRA är mitt tips. Stig av vid Hauptwache.

Har vært på weekendtur i Frankfurt, så føler jeg har "gjort" byen. Ender opp med å være på flyplassen. Dessverre er takterrassen stengt for vinteren. Har fått meg et par vouchere, og er i tillegg *A så havner vel i en lounge på et tidspunkt.

Ah, den eneste svikten i KLM (nei, ikke den KLM) sin vanlige genialitet, var at EM i venting ikke var lagt til Frankfurter Wartehalle, der så mange i lange tider nettopp har blitt tvunget til å bli eliteutøvere i nettopp det. ;-)

Jeg var stuck i ZRH i går.
Skulle flyve CPH-ZRH-PRG. Flyet fra CPH var 90+ min forsinket, og jeg missede derfor mit fly til PRG. Straks ved flyet fik jeg nyt boardingkort (og CHF10 voucher) til dagens sidste afgang til PRG, så jeg gik i loungen og fik lidt til ganen. En times tid senere opdagede jeg dog på monitoren at LX1494 var cancelled. Så jeg gik til loungeskranken, som dog henviste til transfer desk etagen under. Her var jeg ikke den første i køen! Der stod vel 50 pax i economy køen (2 agenter). I First/Guld-køen stod 3 pax (2 agenter), men i business/sølvkøen stod blot én. Så bevæbnet med mit guldkort gik jeg hen til dragon, der holdt proletariatet adskilt fra eliten, og 10-15 minutter senere havde jeg en voucher i hånden, samt et boardingkort til næste dags morgenfly.
Hotellet som LX sender economy pax til var i mit tilfælde et patetisk hotel i Kloten (5 minutter fra ZRH), der selv mener de bør have 4 stjerner. Jeg mener at 2 ville være mere passende.

Mit fly i morges til PRG var "kun" 40 minutter forsinket...

Ble nesten stuck i går kveld. Mange kanselleringer på grunn av snøvær tidlig på dagen,men senere gikk det over til regn. Hadde flight FRA-SVG med avgang 21.30 men vi tok av kl.23.45. Detter er vel utenfor åpningstidene til flyplassen ? Er det siste avgang før kl.23.00 eller 23.30 som gjelder ? Vi fikk opplyst på bussen at dersom vi ikke var dratt innen 23.00 så ble det overnatting. Men en dame på bussen sa at det var 23.30 ! Vi ble busset ut tidlig og ventet i bussen ca.45 minutter !!! Crewbussen kom 15 minutter før vi fikk gå ombord.Crewet kom sent inn med annen maskin ! Det var også problemer å få tak i fuelbil.(maskinen var fjernparkert (E190)). Til slutt ble det 10 minutter med avising:headbang Landet på Sola kl.01.22 ! På jobb kl.06:30:spin

Vi fikk opplyst på bussen at dersom vi ikke var dratt innen 23.00 så ble det overnatting.

Frankfurt er stengt fra 23-5 lokal tid, og med begrensinger timen før og etter. Men mulig det er noen unntak som kan gjøres ved ekstreme tilfeller? Eller så har noen strukket seg lengre enn som kanskje ikke skulle være gjort.

Frankfurt er stengt fra 23-5 lokal tid, og med begrensinger timen før og etter. Men mulig det er noen unntak som kan gjøres ved ekstreme tilfeller? Eller så har noen strukket seg lengre enn som kanskje ikke skulle være gjort.

Tja de har vel fått noen dispensasjoner for å få folk avgårde regner jeg med hvis de så det var mulighet for å få fly avgårde.

Back