Motard ScanFlyer Silver 21 Nov 2010 #1 Noen få fra OSL 21.11. Noen få bilder fra Gardermoen, de fleste er fra SAS museet. Kald vind og dårlig lys.... Men men...Jeg lar bildene tale for seg selv.
Noen få fra OSL 21.11. Noen få bilder fra Gardermoen, de fleste er fra SAS museet. Kald vind og dårlig lys.... Men men...Jeg lar bildene tale for seg selv.
Toby91 ScanFlyer Silver 21 Nov 2010 #2 Re: Noen få fra OSL 21.11. Flotte bilder! Satt på taket av flystasjonen eg og knipset litt
N-3PB ScanFlyer Gold 21 Nov 2010 #3 Re: Noen få fra OSL 21.11. SAAB'en i første bilde så ganske så frossen ut Y
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 21 Nov 2010 #4 Re: Noen få fra OSL 21.11. Det så ut som en kald fornøyelse å ta disse bildene. Flott asiat du fikk fanget. SAAB`n har stått en stund forresten, noen som vet hvorfor?
Re: Noen få fra OSL 21.11. Det så ut som en kald fornøyelse å ta disse bildene. Flott asiat du fikk fanget. SAAB`n har stått en stund forresten, noen som vet hvorfor?
Motard ScanFlyer Silver 21 Nov 2010 #5 Re: Noen få fra OSL 21.11. ENGM 911 said: Det så ut som en kald fornøyelse å ta disse bildene. Flott asiat du fikk fanget. SAAB`n har stått en stund forresten, noen som vet hvorfor? Click to expand... Ja jeg så den har stått lenge, var ikke brøytet rundt den i det heletatt.... tror den har stått et par uker... . Ja det var en kald fornøyelse...
Re: Noen få fra OSL 21.11. ENGM 911 said: Det så ut som en kald fornøyelse å ta disse bildene. Flott asiat du fikk fanget. SAAB`n har stått en stund forresten, noen som vet hvorfor? Click to expand... Ja jeg så den har stått lenge, var ikke brøytet rundt den i det heletatt.... tror den har stått et par uker... . Ja det var en kald fornøyelse...