• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen bilder

LN-FHU

Superflyer
Etter å fått enkelt og lettfattelig tips fra Scanor - Tusen takk , har jeg gleden av å presentere noen bilder fra SAS Business-class til ORD 25.april 2005.

Enjoy ( men husk jeg er bare en amatør ) :

Attachments

• Chicago 017.jpg
    Chicago 017.jpg
    72.4 KB · Views: 9
Climb , med Copenhagen på vår venstre side :

Attachments

• Chicago 025.jpg
    Chicago 025.jpg
    55.1 KB · Views: 7
Uvante, men bra bilder fra en sikkert fin tur... :) Ser de har vann på flaske i "junait'n" også...:D

Originally posted by LN-SSL
Uvante, men bra bilder fra en sikkert fin tur... :) Ser de har vann på flaske i "junait'n" også...:D

Vann må man ha , men det ble noen øl også...:p

Originally posted by LN-FHU
Originally posted by LN-SSL

Vann må man ha , men det ble noen øl også...:p

Om jeg kan gå litt OT et øyeblikk:
Hvis man nå ser litt bort fra vannprodusenten Budweiser, hvem mener dere, som er litt mere bereist enn meg, lager det beste ølet "over there"?? :)

Selv mener jeg å huske at Coors og Miller gikk ned uten særlige problemer...:spin: