LCH78 www.lch78.net Medlem 30 Aug 2006 #1 Noen bilder fra Vadsø *real* i de siste ukene har vi vært litt plaga med tåke og her kommer tre bilder fra den tiden Først et bilde tatt 0430 på morran den 21/8: og til slutt to bilder tatt i går ettermiddag når WF984 prøver å lande hos oss rundt kl 1800:
Noen bilder fra Vadsø *real* i de siste ukene har vi vært litt plaga med tåke og her kommer tre bilder fra den tiden Først et bilde tatt 0430 på morran den 21/8: og til slutt to bilder tatt i går ettermiddag når WF984 prøver å lande hos oss rundt kl 1800:
G G-COLE ScanFlyer Gold 30 Aug 2006 #2 Re: Noen bilder fra Vadsø *real* Flotte bilder ! Tåke kan skape mange "magiske" bilder.... -Artig med solen som skimtes !
Re: Noen bilder fra Vadsø *real* Flotte bilder ! Tåke kan skape mange "magiske" bilder.... -Artig med solen som skimtes !
THS ScanFlyer Silver 30 Aug 2006 #3 Re: Noen bilder fra Vadsø *real* Stemningsfulle bilder! Kom WF984 ned til slutt eller?
enml ScanFlyer Gold 30 Aug 2006 #4 Re: Noen bilder fra Vadsø *real* Originally posted by THS Kom WF984 ned til slutt eller? Click to expand... Det vil jeg anta...
Re: Noen bilder fra Vadsø *real* Originally posted by THS Kom WF984 ned til slutt eller? Click to expand... Det vil jeg anta...
LN-MOW Flyklapper Medlem 30 Aug 2006 #5 Re: Noen bilder fra Vadsø *real* Tvilsomt .. (fra god morgen-traaden: får håpe at tåka har gitt seg nå.. for dette var det nærmeste jeg kom til å se et fly under kveldsvakta mi i går: Click to expand...
Re: Noen bilder fra Vadsø *real* Tvilsomt .. (fra god morgen-traaden: får håpe at tåka har gitt seg nå.. for dette var det nærmeste jeg kom til å se et fly under kveldsvakta mi i går: Click to expand...
LN-MEH ScanFlyer Gold 30 Aug 2006 #6 Re: Noen bilder fra Vadsø *real* Den gikk til Båtsfjord før den gikk til Kirkenes.WF984 droppet både Vadsø og Vardø i går.Flotte bilder forresten!
Re: Noen bilder fra Vadsø *real* Den gikk til Båtsfjord før den gikk til Kirkenes.WF984 droppet både Vadsø og Vardø i går.Flotte bilder forresten!