E enerfre ScanFlyer Blue 5 Dec 2011 #1 Har ikke lagt ut bilder her før, men er vel på tide å prøve seg...! Håper de duger! Bildene får tale for seg!
Har ikke lagt ut bilder her før, men er vel på tide å prøve seg...! Håper de duger! Bildene får tale for seg!
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 5 Dec 2011 #2 Veldig bra debut! Jeg likte første bildet av LN-DYA aller best! Bra jobben. Du er hjertelig velkommen til å flere bilder!
Veldig bra debut! Jeg likte første bildet av LN-DYA aller best! Bra jobben. Du er hjertelig velkommen til å flere bilder!
kimbo Former CCA F-16 5 Dec 2011 #5 Er det bare jeg som synes det første bildet ser veldig kaldt ut? Ellers veldig fine bilder
putzmeister ScanFlyer Dusty 5 Dec 2011 #6 Litt retting og slikt så blir dette bra det, er det fra Fredag AF A320 var her? Ellers så duger bildene absolut. Velkommen skal du være
Litt retting og slikt så blir dette bra det, er det fra Fredag AF A320 var her? Ellers så duger bildene absolut. Velkommen skal du være
E enerfre ScanFlyer Blue 5 Dec 2011 #7 Takk for fine tilbakemeldinger! Skal prøve å justere bildene litt neste gang jeg legger ut noe. Bildet av Air France er fra i fjor, har ikke vært så heldig å få noen 320 fra dette selskapet i år.
Takk for fine tilbakemeldinger! Skal prøve å justere bildene litt neste gang jeg legger ut noe. Bildet av Air France er fra i fjor, har ikke vært så heldig å få noen 320 fra dette selskapet i år.
V Vidar ScanFlyer Gold 8 Dec 2011 #8 Bra debut det her,og nå har du jo flere bilder og jobbe videre med også,siden vi hadde noen kalde,men hyggelige timer der oppe i går. Vidar
Bra debut det her,og nå har du jo flere bilder og jobbe videre med også,siden vi hadde noen kalde,men hyggelige timer der oppe i går. Vidar
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 8 Dec 2011 #9 Hei og velkommen. Bare kom deg ut til kuldehølet igjen. Øvelse gjør mester så det er ingen grunn til å holde seg inne.
Hei og velkommen. Bare kom deg ut til kuldehølet igjen. Øvelse gjør mester så det er ingen grunn til å holde seg inne.
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 11 Dec 2011 #11 Flotte bilder fra OSL. Likte best bilde nr1 med Norwegian som tar av. Ellers bra bilder. Last edited by a moderator: 11 Dec 2011