R Roxman ScanFlyer Gold 16 Aug 2008 #1 Bildene er slettet, pga opprydning på Photobucket. Vil komme tilbake med mer når jeg får tid.. Last edited: 18 Aug 2008
Cloudy ScanFlyer Blue 16 Aug 2008 #2 Flotte bilder Roxman. Det siste bildet var kult - liker sånne !andre" bilder. Må ta meg en tur til OSL snart merker jeg....
Flotte bilder Roxman. Det siste bildet var kult - liker sånne !andre" bilder. Må ta meg en tur til OSL snart merker jeg....
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 17 Aug 2008 #5 Flotte bilder Roxiboy, spesielt de 3 siste der var fantastiske, håper turen var flott, synd eg ikke kunne bli med. PS: Hvor pokker er aerofloten?
Flotte bilder Roxiboy, spesielt de 3 siste der var fantastiske, håper turen var flott, synd eg ikke kunne bli med. PS: Hvor pokker er aerofloten?
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 17 Aug 2008 #6 Cloudy said: Flotte bilder Roxman. Det siste bildet var kult - liker sånne !andre" bilder. Må ta meg en tur til OSL snart merker jeg.... Click to expand... Bare å si ifra Cloudy, jeg har ferie i 2 uker til jeg... Bra bilder dette her. Airbus 330.
Cloudy said: Flotte bilder Roxman. Det siste bildet var kult - liker sånne !andre" bilder. Må ta meg en tur til OSL snart merker jeg.... Click to expand... Bare å si ifra Cloudy, jeg har ferie i 2 uker til jeg... Bra bilder dette her. Airbus 330.