Noen bilder fra i dag på OSL

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Noen bilder fra i dag på OSL

Noen få bilder fra flishaugen og litt ved 01L

Jan

Attachments

• dy-ln-kkq.jpg
    dy-ln-kkq.jpg
    183.2 KB · Views: 36
  • ln-kkf.jpg
    ln-kkf.jpg
    198.2 KB · Views: 33
  • sterling-eu.jpg
    sterling-eu.jpg
    165.8 KB · Views: 33
  • pia.jpg
    pia.jpg
    184 KB · Views: 30
  • xl-2.jpg
    xl-2.jpg
    130.6 KB · Views: 30
  • xl.jpg
    xl.jpg
    162.8 KB · Views: 11
Re: Noen bilder fra i dag på OSL

Første bildet av Norwegian er VELDIG skakt da....:drunk:
Men resten Jan, veldig bra serie. :smile2

Airbus 330.

Originally posted by Airbus 330

Første bildet av Norwegian er VELDIG skakt da....:drunk:
Men resten Jan, veldig bra serie. :smile2

Airbus 330.

Takk - kanskje litt rask for å rette opp.

Straffen blir flere bilder i morgen :D fra i dag !!

Jan

Originally posted by Madman

Veldig bra. :)

Hvor er den flishaugen du sto ved?

01R - sydenden på den nyeste banen - kjør ned til SAS verksted - ned til høyre - til nesten enden - så inn til venstre og kjør så lang du kan ( etter en bu -) fortsett litt til høyre og helt til finner gjerdet og flihaugene.

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

Originally posted by Madman

Veldig bra. :)

Hvor er den flishaugen du sto ved?

01R - sydenden på den nyeste banen - kjør ned til SAS verksted - ned til høyre - til nesten enden - så inn til venstre og kjør så lang du kan ( etter en bu -) fortsett litt til høyre og helt til finner gjerdet og flihaugene.

Jan

Aha... Takker. :-p

Fine bilder detta Jan, men som flere har nevnt var jo den første litt skakk da...

Lurer på om det ikke var deg jeg så bak ved flysamlinga i går, men så ikke noe til deg på vollen litt seinere...

Originally posted by tabrenna

Fine bilder detta Jan, men som flere har nevnt var jo den første litt skakk da...

Lurer på om det ikke var deg jeg så bak ved flysamlinga i går, men så ikke noe til deg på vollen litt seinere...

Jeg var ved flysamlingen litt, så endte jeg på flishauegen - Det var så mye folk rundt bordet :)

Ellers takk for all ris og ros - skal ta fram børsten og litt luft -rense alle 3 kameraene og linser.

Jan

...skal ta fram børsten og litt luft -rense alle 3 kameraene og linser.

Jan

Du trenger ikke rense kamera og linser utenpå for å fjerne støvet på bildene dine Jan!

Sikkert lurt å gjøre det og for å bevare utstyret, men det er sensoren som må renses- slå opp i manualen om du er usikker!

Hvis du er usikker på hvilket av de 3 som har støv på sensoren- ta et bilde av en ensfarget flate- f.eks grå eller blå himmel- og se på bildet etterpå. Hvis du kan se grå/sorte diffuse flekker- er det støv på sensoren. Jeg vet du har 2 400D med støvfjerner, men den er ikke effektiv nok bestandig. Jeg har også støvfjerner på mitt 1D (kjøpt i juni) og jeg har renset sensoren manuellt 2 ganger allerede! (med sensor swabs).

Originally posted by SE-DYD

...skal ta fram børsten og litt luft -rense alle 3 kameraene og linser.

Jan

Du trenger ikke rense kamera og linser utenpå for å fjerne støvet på bildene dine Jan!

Sikkert lurt å gjøre det og for å bevare utstyret, men det er sensoren som må renses- slå opp i manualen om du er usikker!

Hvis du er usikker på hvilket av de 3 som har støv på sensoren- ta et bilde av en ensfarget flate- f.eks grå eller blå himmel- og se på bildet etterpå. Hvis du kan se grå/sorte diffuse flekker- er det støv på sensoren. Jeg vet du har 2 400D med støvfjerner, men den er ikke effektiv nok bestandig. Jeg har også støvfjerner på mitt 1D (kjøpt i juni) og jeg har renset sensoren manuellt 2 ganger allerede! (med sensor swabs).

Jeg har kjørt manuel rensing -i tillegg til den rensing som skjer når du slår av Canonen.

Vi for se om resultatet blir noe bedre :)

Jan

Back