Originally posted by Airbus 330
Første bildet av Norwegian er VELDIG skakt da....:drunk:
Men resten Jan, veldig bra serie. :smile2
Airbus 330.
Originally posted by fly1980
Flotte bilder, Jan :up: Spesielt XL Air A320'en![]()
Originally posted by Madman
Veldig bra.![]()
Hvor er den flishaugen du sto ved?
Originally posted by ATC-flyradar
Originally posted by Madman
Veldig bra.![]()
Hvor er den flishaugen du sto ved?
01R - sydenden på den nyeste banen - kjør ned til SAS verksted - ned til høyre - til nesten enden - så inn til venstre og kjør så lang du kan ( etter en bu -) fortsett litt til høyre og helt til finner gjerdet og flihaugene.
Jan
Originally posted by tabrenna
Fine bilder detta Jan, men som flere har nevnt var jo den første litt skakk da...
Lurer på om det ikke var deg jeg så bak ved flysamlinga i går, men så ikke noe til deg på vollen litt seinere...
...skal ta fram børsten og litt luft -rense alle 3 kameraene og linser.
Jan
Originally posted by SE-DYD
...skal ta fram børsten og litt luft -rense alle 3 kameraene og linser.
Jan
Du trenger ikke rense kamera og linser utenpå for å fjerne støvet på bildene dine Jan!
Sikkert lurt å gjøre det og for å bevare utstyret, men det er sensoren som må renses- slå opp i manualen om du er usikker!
Hvis du er usikker på hvilket av de 3 som har støv på sensoren- ta et bilde av en ensfarget flate- f.eks grå eller blå himmel- og se på bildet etterpå. Hvis du kan se grå/sorte diffuse flekker- er det støv på sensoren. Jeg vet du har 2 400D med støvfjerner, men den er ikke effektiv nok bestandig. Jeg har også støvfjerner på mitt 1D (kjøpt i juni) og jeg har renset sensoren manuellt 2 ganger allerede! (med sensor swabs).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.