Noen bilder fra Bardufoss igjen

gilera

Canonskytter
Her er flyet på vei til rullebane 28
IMG_0199.jpg

Så forsvant den ut av sikt og jeg tok noen bilder av det som skjedde rett rundt meg.
Her er Forsvarets SAAB Safari linet opp klar for avgang
IMG_0204.jpg

Denne taxet til rullebanen rett etter 737'n
IMG_0202.jpg

Og denne karen stod parkert utenfor lokalet til NAK
IMG_0203.jpg

Så var det en tekniker som tøffet seg litt :P
IMG_0206.jpg

IMG_0205.jpg

Og noen fra i dag:
Ikke noe spesielt i dag, bortsett fra et fly fra Lufttransport og selvsagt været!

Taxi to runway 28
IMG_0223.jpg

Noen som nettopp har vært på tur
IMG_0224.jpg

Så begynte det å snø tettere og jeg fikk øye på denne fra Lufttransport. Hva den gjorde her vet jeg ikke, men regner med at de må ha vært noe medisinsk?
IMG_0226.jpg

Drag race?
IMG_0229.jpg

Rotate
IMG_0230.jpg

IMG_0231.jpg

Og avslutter med dette
IMG_0232.jpg

Takk for titten :)

Fine bilder.

Det første bildet, av LN-KKY, det er ikke tilfeldigvis tatt 17. mars sånn ca kl 1300 ?

Tøft. Hvor stod du og tok bildet ? (jeg så deg ikke i farta, men du stod kanskje utenfor gjerdet ?)

Stemmer det, det er tatt klokken 13:01 faktisk :)
Jeg stod rett utenfor hangaren til skolen (inne på området), altså den til venstre for NAK sett fra rullebanen..

Takker for kommentarer :)

Kjempefine bilder, og mye mer interessante en de vanlige "Grisene" fra Gardermoen...

Den Piper PA-28-200T Arrow III (?) var NYDELIG!! Vet du hele registreringen? LN-T??

Den kunne jeg tenke meg å se flere bilder av! Er vanligvis Cessna-fan - men PA-28 med T-hale og opptrekkbart understell er svært pen, må innrømmes!

Fine bilder! Likte godt de siste av DY med snøvær og sollys fra den andre siden.

På bildene med safari kan det kanskje se ut som om de bare skal ut på en liten fin tur, men halvparten av de på bildet gleder seg neppe og er nervøse i større eller mindre grad.

Herlig med bilder fra Bardufoss! Jeg jobba der på åttitallet, så det blir litt nostalgisk! :)

Back