• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noe OT: Elsker å ha sex på fly

Re: Noe OT: Elsker å ha sex på fly

Er vel begrenset hvor "eksklusiv" den klubben er hvis to av tre australiere er medlemmer... ;)

Med litt lett turbulens kan jo dette bli en minnerik opplevelse for noen...
Hvilke medlemsfordeler får man forresten i Mile High Klubben?
Fri tilgang til "dessene" ?
Rett til å gjøre personlig annonsering over PA anlegget?
Gratis øl etter takeoff?
Egen VIP bagde?
Certificate of performance?
Egen plass i Hall of Fame?

Eg berre spyr.:D

hva er kritikerie for å bli medlem i det.. ? inngår onani også til medlemskap ? eg er nokså sikker på at veldg mange gutter og menn har tatt en runde med onani i fly... :)

hva er kritikerie for å bli medlem i det.. ? inngår onani også til medlemskap ? eg er nokså sikker på at veldg mange gutter og menn har tatt en runde med onani i fly... :)

Dette har vært oppe i lignende tråder før, det er generell konsensus at det ikke utstedes sertifikat basert på solo flight, som feks ved PPL.

-A ;)

Dette har vært oppe i lignende tråder før, det er generell konsensus at det ikke utstedes sertifikat basert på solo flight, som feks ved PPL.

Men som ved PPL-skoling kan det vel utstedes solobevis slik at man kan øve seg på egenHÅND og bli bedre??:p

haha, veldig bra... spørre kapteinen om han kan signere på "solo-beviset" etter å ha tatt seg en høyre "sving" i 20A :D

Back