Nødhjelp til Pakistan? (Qatar Cargo)

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Nødhjelp til Pakistan? (Qatar Cargo)

Noen som vet om det har vært, eller vil bli satt opp nødhjelpsfly fra Norge til Pakistan`s flomofre?

Re: Nødhjelp til Pakistan?

Røde Kors chartret inn en IL76 Stage 4 fra Volga Dnepr. Men den gikk fra OSL allerede rundt 20-21 August

PIA tar med cargo gratis til flomoffrene :)

Pia Cargo tar imot hjelp til flomoffrene i Pakistan. NYE klær, antibiotika, morsmelkerstatning, tepper, pledd, dyner, telt, KJEKS og tørrmelk til voksne aksepteres.
Dette sendes gratis med PIA flyet og leveres på trust cargo...Man må avtale med PIA på forhånd før levering på tlf: 22 83 36 17
http://desi.no/artikkel.asp?Category=Dagsaktuellt&SubCategory=&articleid=288

Last edited:

Jeg fikk en henvendelse fra Qatar Airways om en nødhjelpsflight til Pakistan 2.9. Vet ikke om det blir noe av, men håper det.

Forsinket? Hører rykter om at det skal komme en 747F på fredag i tillegg .. ?

Forsinket? Hører rykter om at det skal komme en 747F på fredag i tillegg .. ?

Qatar er 1 døgn forsinket, og den gamle damen (742) står med snag i Brasil før den skal en kjapp tur til Nigeria før OSL.
Så blir nok freddan før den kommer hit...

Re: Nødhjelp til Pakistan? (Qatar Cargo)

den er nå nede, fikk litt hakeslipp sjøl her nede på gården, så det kom inn noe stort med to store.. Når er ETD på den? lurer på om jeg må gjøre en sving opp for å få bilde av den, lenge siden jeg har spotta nå, god anledning :-)

den er nå nede, fikk litt hakeslipp sjøl her nede på gården, så det kom inn noe stort med to store.. Når er ETD på den? lurer på om jeg må gjøre en sving opp for å få bilde av den, lenge siden jeg har spotta nå, god anledning :-)
ETD 19:45 QR6024 Karachi

Fikk med meg herligheten fra terrassen på Kolbotn;)
Bildene jeg tok ble det litt verre med dessverre, men var hvertfall noe annet enn SAS og Norwegian da:)

Vi fikk den på brikken, både ankomst og avgang. Snakk om flott maskin, helt utrolig.

Back