• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nisser reiser gratis med flytoget i Oslo

Re: Reis gratis med flytoget i Oslo

Da er spørsmålet hvor mye man må være utkledd? Snakker vi drakt og helskjegg eller holder det med lue? :p

Bet meg merke i denne kommentaren:
Ved å stille verdens raskeste Flytog til disposisjon vil det bli lettere for julenissen å levere alle pakkene i tide

Det var vel å overdrive en smule? Flytoget i Oslo når vel ikke helt opp i 431 km/t som Maglev i Shanghai...

Det var vel å overdrive en smule? Flytoget i Oslo når vel ikke helt opp i 431 km/t som Maglev i Shanghai...

De tar ikke med «på konvensjonell skinnegang». Det er visst et blad som heter Railway Gazette som har ei liste som Flytoget støtter seg på. Websidene deres er nede nå, så jeg får ikke dobbeltsjekket.

Nisselue holder lenge, skjegg er sterkt ønsket, autorisasjon er ikke nødvendig. Men et godt HO, HO, HO tas imot med takk.

Fortell gjerne også vekteren hvilken stasjon du gikk på, siden mange ønsker å vite hvor Nissen kommer fra.

Vi vurderer å lage en egen NVU, altså en NisseVaneUndersøkelse, for å finne nærmere ut av saken.

Med ønske om en god jul, fra en som jobber i Flytoget....

Aaaah, ingenting er som å starte en longhaul i F kledd ut som julenisse for å spare 170,- kroner.

Ha ha ha. Nesten så jeg skulle kjøpt en EK First billett og tatt den i julenissedrakt. Elefanten hadde likt det

Hvis du først kjøper EK First så er det vel hakket mer eksotisk om du ifører deg nissedrakta når limousinen kommer og henter deg på Lillestrøm? :lol: Har du en Cola-flaske i hånda samtidig så ser det da vitterlig ut som Cola-nissen har oppgradert traileren til noe mer F-aktig :cool:

Aaaah, ingenting er som å starte en longhaul i F kledd ut som julenisse for å spare 170,- kroner.

Ha ha ha. Nesten så jeg skulle kjøpt en EK First billett og tatt den i julenissedrakt. Elefanten hadde likt det

Det er vel strengt tatt 180,- nå... alle monner drar. :)

Nissedrakt blir for ordinært. Jeg satser heller på en god, gammeldags juletredrakt ...

Attachments

• Christmas-Tree-Costume-Pattern.jpg
    Christmas-Tree-Costume-Pattern.jpg
    370.9 KB · Views: 994

Hvis du først kjøper EK First så er det vel hakket mer eksotisk om du ifører deg nissedrakta når limousinen kommer og henter deg på Lillestrøm?

Har allerede hatt årets kanskje morsomste opplevelse med EK limousinen.

Last edited:

Den må jeg få beskrevet i detalj over en :drink snart :up:

Kanskje han har vært i Øst-Europa og kjørt sånn limo med kunstnerisk innslag? Sånn type dans og musikk og sånn derre metallstang som står i veien?

Back