• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nice kaldt i Februar?

hifiman

ScanFlyer Gold
Hei!
noen som har vært i Nice i Frankrike på februar ? kan det være veldig kaldt?
må jo uansett være bedre enn i Norge ?

Re: Nice kaldt i Februar ?

Eneste jeg kan si er at det var 17 grader der på tirsdag...

Hei!

Nice er hit or miss i februar. Har oplevet alt fra temp ned mod frysepunktet eller en uge med konstant regn, men andre gange hvor man kan sidde i solen i t-shirt og nyde udsigten over bugten.

Men ja - bedre end Norge ;)

Nice er hit or miss i februar. Har oplevet alt fra temp ned mod frysepunktet eller en uge med konstant regn, men andre gange hvor man kan sidde i solen i t-shirt og nyde udsigten over bugten.

Men ja - bedre end Norge ;)

OK takk for svar
Har bestilt plus billetter så kan ombestemme meg ;)

Hadde ombestemt meg 100 %. Sorry hvis man ikke har et spesielt ærend, bryllup etc... Må lenger sør...

Hei!

Antar at det må være kaldt ja. Leser jo stadig om forummedlemmer som bare snur på flyplassen der nede og reiser hjem igjen med samme fly!:colgate::colgate:

hmm..da får jeg tenke litt lenge på det..tenkte jeg skulle reise en tur fra Nice og ta en tur til Lyon i samme slengen også...

Nice er definitivt en vår-sommer-høst-destinasjon.
Når det er sagt, kan man også nyte gode dager også vinterstid. Har opplevd alt fra T-skjortevær i solsteiken på en plage nyttår, via sipregn til iskalde vinder fra nord vinterstid.
Konklusjon; Temperaturen er stort sett behagelig sett med norske øyne, men det skal sol til for å nyte livet på uteserveringene.
Heldigvis er Nice en by som også lever når kulda setter inn, så det er mer enn nok steder å nyte kultur, god mat og godt drikke selv i den mørke årstiden.

Nice er definitivt en vår-sommer-høst-destinasjon.
Når det er sagt, kan man også nyte gode dager også vinterstid. Har opplevd alt fra T-skjortevær i solsteiken på en plage nyttår, via sipregn til iskalde vinder fra nord vinterstid.
Konklusjon; Temperaturen er stort sett behagelig sett med norske øyne, men det skal sol til for å nyte livet på uteserveringene.
Heldigvis er Nice en by som også lever når kulda setter inn, så det er mer enn nok steder å nyte kultur, god mat og godt drikke selv i den mørke årstiden.
Ja har lest litt mer nå og har funnet ut at det skal være et slags karneval i den perioden jeg har tenkt å være der
som ble anbefalt av mange.

Men vi får se litt framover å da kan det hende at det dukker opp et annet tilbud som er like
fristende og med PLUS billett er det lov å angre seg uten at det går utover lommeboka..:)

Last edited:
Karneval i Nice kan anbefales - det er ikke et dumt tidspunkt at besøge byen - specielt ikke hvis solen skinner.

Back