Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
Re: New York-tråden (versjon 2011)
For at?...............
Men veldig kjekt også![]()
For at?...............
Men veldig kjekt også![]()
Du kan jo se hva du får ut av denne (pre-paya, no-flex) - har brukt den et par ganger andre steder - husk å skrive og fylle ut PDFen så går det hel greit:
http://ihgfriendsandfamily.com/stevesickel
Fylle ut PDFen? Hva skriver man da? Kan dette bli litt pinlig på innsjekk?
Print rate voucher.
Voucher is required at check-in.
Vi ha benyttet oss av dette for en tur til NY nå i September på Crowne Plaza.
Jeg fikk dog litt spader nå på grunn av en kinkig episode en kollega fikk etter å ha brukt vennene til Carlson muligheten og ble avhørt og plaget i resepsjonen.
Fylle ut PDFen? Hva skriver man da? Kan dette bli litt pinlig på innsjekk?
På forhånd takk.
2) Hvis alle kommer til IHG hotellene med en Steve Sickel voucher, blir ikke det litt suspekt ?
Dette lurer jeg også på...har sett tråden på Flyertalk, men vet ikke om jeg tør å bruke dette her...å stå uten hotellrom i New York er ikke noe jeg kunne tenke meg![]()
Utifra kartet til MTA må vi innom Jamaica Center etter en kort tur i AirTrain fra JFK, så for å bytte til E linje til Penn st.?
På hjemreisen flyr vi fra EWR, og da blir vel letteste reise med Amtrak til Newark Airport Station så for å ta AirTrain derfra og ut til terminalen?
Med begge overnevnte reisemåter så må vel egen bilett kjøpes for hver reise?
Ja, undergrunnen går "tett som haggel".Takker! Hyppigheten mellom avganger på JFK-Penn er vel stor,
Variabelt 2-4 ganger pr. time tipper jeg, sjekk rutetider på nett. Det er "vanlig tog med vanlig rutetabell".men hvordan er det med toget og AirTrain på vei til EWR?
Du finner det meste på nettStaten Island Ferry - gratis? Gidder ikke å hoppe i land på Liberty Island, men har hørt det går gratisferge tett oppom..
Yet, the 5 mile, 25 minute ride also provides a majestic view of New York Harbor and a no-hassle, even romantic, boat ride, for free!