B Bergern ScanFlyer Dusty 21 Feb 2013 #22 Liker stilen din! Glimrende beskrivelse og reiseguide på samme tid. Skal over om noen uker og suger til meg erfaringer og råd. Tusen takk for turen Håkon
Liker stilen din! Glimrende beskrivelse og reiseguide på samme tid. Skal over om noen uker og suger til meg erfaringer og råd. Tusen takk for turen Håkon
Discus Galley Slave Medlem 8 Mar 2013 #23 Takk for flott rapport, godt jeg allerede har en NYC-tur planlegt. f.eks Widerøe som jeg har hatt noen flights med i det siste, i mindre fly og ruskete vær, skrur av setebeltetskiltet i det vi passerer 10,000ft Click to expand... Synes noen ganger det er "gear up, seatbeltsign off" hos de grønne, som jo enkelte ganger ikke kommer opp i FL100 heller. :lol:
Takk for flott rapport, godt jeg allerede har en NYC-tur planlegt. f.eks Widerøe som jeg har hatt noen flights med i det siste, i mindre fly og ruskete vær, skrur av setebeltetskiltet i det vi passerer 10,000ft Click to expand... Synes noen ganger det er "gear up, seatbeltsign off" hos de grønne, som jo enkelte ganger ikke kommer opp i FL100 heller. :lol:
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 8 Mar 2013 #24 Thomas said: Veldig bra, Cecilie! :up: Click to expand... Takk takk Bergern said: Liker stilen din! Glimrende beskrivelse og reiseguide på samme tid. Skal over om noen uker og suger til meg erfaringer og råd. Tusen takk for turen Håkon Click to expand... Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Discus said: Takk for flott rapport, godt jeg allerede har en NYC-tur planlegt. Synes noen ganger det er "gear up, seatbeltsign off" hos de grønne, som jo enkelte ganger ikke kommer opp i FL100 heller. :lol: Click to expand... Tusen takk! Hahaha, ja du sier noe der. Positive rate, seat belt sign off, gear up
Thomas said: Veldig bra, Cecilie! :up: Click to expand... Takk takk Bergern said: Liker stilen din! Glimrende beskrivelse og reiseguide på samme tid. Skal over om noen uker og suger til meg erfaringer og råd. Tusen takk for turen Håkon Click to expand... Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Discus said: Takk for flott rapport, godt jeg allerede har en NYC-tur planlegt. Synes noen ganger det er "gear up, seatbeltsign off" hos de grønne, som jo enkelte ganger ikke kommer opp i FL100 heller. :lol: Click to expand... Tusen takk! Hahaha, ja du sier noe der. Positive rate, seat belt sign off, gear up